{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Så blev vores mis opereret {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med denne tråd

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=84550

Det viste sig så at der var hele 9 tænder der skulle ud :,( Men nu er vi endelig hjemme og han er ved siden af sig selv !

Det værste lige nu er at han intet må få at spise før i aften og han er selvfølgelig sulten samt Daniel lige er gået en tur med Sofus så nu går han og kalder efter Daniel smiley

Puha det har været hårdt synes jeg, men hold da op de er dygtige og søde i Kolding !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev vores mis opereret
  • #1   30. dec 2010 sikke da noget underligt noget at han ikke må få mad.... giv han evt geleen fra noget kattemad i gele, gerne med lidt lunken kogt vand i.... katte har ikke godt af at faste mere end højst nødvendigt (altså inden narkose)....jeg ville hurtigst muligt få noget i ham, flydende eller blød mad, leveren kan let tage skade ved at gå uden mad for længe

• #2   30. dec 2010 og husk at holde ham varm til narkosen er helt ude af kroppen....ved narkose sættes hjernes termostat ud af kraft, og katten kan såleden ikke selv regulere sin temperatur, derfor er det vigtigt at du holder ham varm

• #3   30. dec 2010 Han har skam fået lidt at spise smiley

Hvordan skal jeg holde ham varm hvis han selv vandre rundt hele tiden ? smiley Vi har varme i gulvet i bryggers samt badeværelse, men han ligger alle mulige andre steder smiley

Tusind tak for svar smiley Det med maden var fordi han har været i narkose i over 4 timer! Så det er langtid !

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #4   30. dec 2010 Jeg har haft 2 katte hos tanddyrlægen og de fik hver taget en del tænder ud og blev syet. smiley
    Så derfor måtte mine i en uge ikke få andet end vådfoder. det var hårdt, da de 3 andre katte også hele tiden ville havde vådfoder. haha

• #5   30. dec 2010 Janne, hvorfor skulle deres tænder ud ?

• Janne.*

#6   30. dec 2010 De havde tandkødsbetændelse og mange af tænderne var der inden i tanden et sort hulrum, som man kunne se på røngen billederne, de ville på et tidspunkt enten knække eller rådne op. Kan ikke huske alle de fine latinske ord for det. smiley

• #7   30. dec 2010 Neck lessions ?

• #8   30. dec 2010 en varmedunk i bunden af en transportkasse og et fleesetæppe ovenpå varmedunken....ind med katten og luk lågen og så kan han få udgang 1 gang i timen, indtil AL narkosen er ude af kroppen og hans temperaturregulator er trådt i kraft igen
    god bedring med ham

• Janne.*

#9   30. dec 2010 Da jeg fik dem hjem, kom de på et lukket værelse med varmen helt skruet op, og lagde en dyne ned på gulvet, så de ikke skulle forsøge at hoppe op i sengen og måske falde ned i deres rus. Og vådfoder mange mange gange om dagen i 7 dage. De kom også ud hver dag, men så måtte jeg jo fjerne de andres missers tårfoder og så ind igen på værelset for at give de 2 deres vådfoder, det var lidt hårdt hehe Sad meget derinde hos dem de første par dage, så jeg kunne holde øje med dem smiley

• #10   30. dec 2010 Hvad sker der hvis ikke han bliver holdt ordenlig varm ? For vi har ski da ikke en varmedunk ! Har prøvet 100 gange at få ham til at ligge på et tæppe eller noget - han er HELT umulig, og sådan plejer han ikke være :-S

• #11   30. dec 2010 så længe katten bevæger sig omkring er det ok.....han må bare ikke lægge sig til at sove et koldt sted.....jo varmere katten har det jo hurtigere går narkosen ud af kroppen.....så det er en win win ved at holde ham varm

• #12   31. dec 2010 Han er kommet fint over det smiley Og jo han fes rundet hele tiden smiley

Tusind tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Så blev vores mis opereret

Annonce