{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.678 visninger | Oprettet:

Kattens gaver til sine mennesker {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Kom bare til at tænke på hvilke slags gaver katte finder på at komme med smiley

Min kat, der ellers kommer lykkeligt med - mine - hårelastikker, havde i går oppet sig og kom med en solsort (der slap med forskrækkelsen og tabte fjer).

Kendte engang en kat, der kom med en skade - de plejer jo ellers at slå fra sig.

En venindes kærestes kat, kom med egernhaler - og hvor egernet blev af, ja...

Min onkels kat kom slæbende med en FASAN (som til dens forsvar blevet kørt ned først, men det sagde katten ikke til nogen....)

Hvad med jeres katte?

//Natasja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattens gaver til sine mennesker
  • #2   28. dec 2010 Britt - Nej, man får søreme lidt medlidenhed med de små dyr, selvom det er samme forhold for alle slags byttedyr..

Jesper - Sådan en gave ville jeg også være utroligt stolt over at kunne aflevere til min herre ;0) Der er lidt prestige over det, må jeg sige :-))

• #3   29. dec 2010 Nu er min godt nok indekat , så alt det med mus og sager har jeg ikke fået , men min plejer at tage strømperne i vasketøjskurven og gemme dem , og når så jeg en dag sys jeg mangler nogen , er der gemmeleg smiley

• #4   29. dec 2010 Hvis vi glemmer at lukke døren ind til vores soveværelse, så slæber vores misser alt (læs ALT) deres legetøj med ind i vores seng og graver det ned i vores dyner. Sommetider finder de også en sok og slæber med ind....
    Turde slet ikke tænke på hvad de ville komme med af sager til os, hvis de var udekatte smiley

• Majbritt I
    Majbritt I Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 37
    #5   29. dec 2010 Havde engang for mange år siden, en lille hunkat, der når hun havde killinger fangede både fasan kyllinger, ællinger og fisk:-) Hehe en enkel gang fangede hun en voksen and, som hun slæbte hele vejen hjem og stolt viste frem. Anden var godt nok blevet skam skudt af en jæger, men alligevel, katten havde trods alt været helt ude i mosen efter den, for hun var plask våd da hun kom med den:-)

Hun var en utrolig dygtig jæger og der var aldrig rotter i stalden når hun var på vagt!:-)

• #6   29. dec 2010 Altså mine er indekatte og kommer aldrig ud, men derfor kommer de alligevel med gaver..

Alex ligger mus i madskålen til mig, lidt sødt... Fighter prøver og efterabe men ligger mus i vandskålen istedet for.. Så det er lidt med blandet følser man skal til og fiske sådan en våd en op og især fordi han absolut ikke mener den skal tørre inden den skal leges med igen, så han stjæler den gerne fra radiatoren... hmmmm...

• #8   29. dec 2010 Susan helt sikker... Problemet med Fighter er at han er aport mis, dvs at han har fundet ud af det med at kommer han med legetøj til mig kaster jeg med det og han henter det så og bringer det igen, og self skal jeg det med den våde mus som jo er hans ynglings mus han har ofret i vandskålen til mig... Det er bare ikke særlig lækkert.. Og det er så kun den mus der kan bruges når den er våd og lige er fisket op, ellers kommer han med alt mulig andet der skal kastes.... :0)

• #10   30. dec 2010 Vågnede i morges ved den ene havde hentet en solsort og lagt i gangen, selvfølgelig levende så jeg selv måtte aflive den.
    Ellers er det ja solsorte, mus (flere forskellige arter), rotter, mosegrise sommerfuglelarver, småfugle. Tror det er hvad vi har fået =)

• #11   30. dec 2010 heh... det er såååå hyggeligt med gaver fra mitterne..
    Her er det kun Cassi der fanger store flotte blade til mig...
    Men da jeg boede hjemme kom vores fire katte bla med:
    Mus
    Rotter
    Egern
    Snoge
    stålorme
    firben
    fugle i alverdens afskygninger... dog gerne på størrelser med solsorte
    mosegrise..
    Det var et rent slagterhus smiley

• Ib W
    Ib W Tilmeldt:
    feb 2020

Følger: 1 Svar: 1
    #12   18. feb 2020 HA MIN KAT KOM MED EN HARE

• #13   19. feb 2020 Det gjorde min søsters også engang smiley
    Så har vi også haft en i familien der "fangede" tørt rugbrød.... svært offer smiley

Kommentér på:
Kattens gaver til sine mennesker

Annonce