423 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

konstant oppudstethed konstant oppudstethed

Kære Misse forældre . Jeg har brug for jeres mening og bud. Jeg er en lykkelig ejer af to skønne katte, en han og en hun. De er næsten samme størrelse og pigen er eb lille hun og samme gælder hannen de er dog forsat killinger. Jeg fik dem for 14 dage siden snart og omkring tre-fire
dage efter jeg fik dem, bemærkede jeg at hankattens mave
virkede en smugle hårdere en pigens. Men han var glad og livlig. Jeg har nu været opmærksom på det en uges tid og konstaterey at gans mave er langt hårdete og breddere en pigens. Han virker stadig glad og legesyg. For to dage siden kastede han så op lige efter mad og jeg ringede straks til "opdrætteren" hun sagde han
måske havde en forstoppelse, men lød
mest som om at han spiste for megey. SÅ istedet for at give dem
en stor skål mad og fylde den op når den var tom. Istedet gav jeg
ham en pause efter opkast oplevelsen på ca. 8
timervæk fra mad. Hans mave
blev blød og lille og han løb længere tid rundt i huset end normalt. Derefter har han igen fået mad nu regelmæssigt tp gange
dagligt og kun den præcise dosis. Nu er hans mave igen hård ig større end pigens, men han går på toilettet og kommer
af med maden. Jeg tager ham til dyrelægen om 2 dage men jeg vil rigtig gerne nå at hører jeres bud. Frabeder mig at få kritik , fir er utrolig glad for mine missere og jeg har forhørt
mig meget hos katte ejere der sagde jeg skulle gi det
lidt tid, særligt fordi at hans mave blev lille igen. På forhånd tak.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  konstant oppudstethed
  • #2   28. dec 2010 har du lagt mærke til om han har hård afføring??? det havde en af mine killinger nemlig og hendes mave blev også hel hård så fik jeg en recept pånoget parafinolie det fik hun lidt af hver gang hun havde hård mave og det hjalp og hun har det ikke mere...

men ja ellers kunne det være orm.

• #3   29. dec 2010 Han får det samme mad som han altid har fået ja, og jeg ved godt at han gik længe uden mad, men han virkede ikke ulykkelig over det, og spiste bare lystigt da jeg igen gav ham mad. Gjorde det jo for at se om hans mave kunne blive mindre, for ellers kunne han jo os have en svulst eller lignede. så var ikke ondsindet, for er klar over at killinger skal have masser af mad, og har han bestemt også fået. MEN opdrætteren gav dem mad tre gange dagligt og intet andet, da jeg fik dem fik de en stor skål tårfoder som blev fyldt op hver gang den var tom, samt vådfoder en par gange om ugen. og det er har hans mave begyndte at vokse, samtidig med at madskålen altid var tom efter en halv dag, og dei var ihvertfald 200 gram mad. Så derfor syntes jeg bare det sandsynligt at han spiser for meget? , og derfor begyndte jeg på regulering af maden , og to måltider dagligt.
    Mht.til orm kiggee jeg i deres afføring, som var pæn og ren, ingen orm. Han er en husskat, som aldrig har været ude.
    Om hans afføring er hård, har jeg ikke undersøgt, men det vil jeg straks undersøge-

Kommentér på:
konstant oppudstethed

Annonce