konstant oppudstethed konstant oppudstethed
Kære Misse forældre . Jeg har brug for jeres mening og bud. Jeg er en lykkelig ejer af to skønne katte, en han og en hun. De er næsten samme størrelse og pigen er eb lille hun og samme gælder hannen de er dog forsat killinger. Jeg fik dem for 14 dage siden snart og omkring tre-fire
dage efter jeg fik dem, bemærkede jeg at hankattens mave
virkede en smugle hårdere en pigens. Men han var glad og livlig. Jeg har nu været opmærksom på det en uges tid og konstaterey at gans mave er langt hårdete og breddere en pigens. Han virker stadig glad og legesyg. For to dage siden kastede han så op lige efter mad og jeg ringede straks til "opdrætteren" hun sagde han
måske havde en forstoppelse, men lød
mest som om at han spiste for megey. SÅ istedet for at give dem
en stor skål mad og fylde den op når den var tom. Istedet gav jeg
ham en pause efter opkast oplevelsen på ca. 8
timervæk fra mad. Hans mave
blev blød og lille og han løb længere tid rundt i huset end normalt. Derefter har han igen fået mad nu regelmæssigt tp gange
dagligt og kun den præcise dosis. Nu er hans mave igen hård ig større end pigens, men han går på toilettet og kommer
af med maden. Jeg tager ham til dyrelægen om 2 dage men jeg vil rigtig gerne nå at hører jeres bud. Frabeder mig at få kritik , fir er utrolig glad for mine missere og jeg har forhørt
mig meget hos katte ejere der sagde jeg skulle gi det
lidt tid, særligt fordi at hans mave blev lille igen. På forhånd tak.
dec 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 121
men ja ellers kunne det være orm.
dec 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 11 Svar: 14
Mht.til orm kiggee jeg i deres afføring, som var pæn og ren, ingen orm. Han er en husskat, som aldrig har været ude.
Om hans afføring er hård, har jeg ikke undersøgt, men det vil jeg straks undersøge-
konstant oppudstethed