{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Skal ud og kigge på lille killing idag {{forumTopicSubject}}

... og ihhh hvor jeg glæder mig... lige nu synes jeg godt nok der er længe til kl 16 smiley Vi har været ude og handle igår, så har fået købt kradsetræ, kattebakke+grus, hills foder, mad + vandskåle og div legetøjs sager. Så vi er helt klar hvis vi skal have hende med hjem idag smiley Hun blev 12 uger igår.. Ih hvor jeg håber hun er sund og rask!!! smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal ud og kigge på lille killing idag
  • #1   28. dec 2010 Hvad skal jeg kigge efter når jeg kommer ud?
    Snask i øjnene? at den ikke er tynd? og ikke sky? er der andet? smiley

• #2   28. dec 2010 Mange tak for rådene. Ved godt man ikke behøver og købe det første og bedste sted, men nej hvor ville det være svært og tage hjem uden den. Men selvfølgelig, en kat er en man har de næste mange år, så man skal være helt sikker på den er sund og rask, selvom man et eller andet sted også ville ha lyst til og "redde den". Har siddet og kigget på billeder af den flere gange og nej hvor er den bare sød smiley Skal nok lige give en opdatering i aften smiley

• #4   28. dec 2010 Regner da også med at opdrætteren er ærlig, men er første gang jeg skal ud og se den idag så vil bare gerne lige vide hvad jeg skulle se efter så jeg ikke får en syg killing med hjem.. er jo hørt om før!! Så slap dog af...

• #6   28. dec 2010 Jeg håber at det lige netop er den killing du/i leder efter..

Krista, du ved da godt, at det ikke er alle steder kattene er raske.. blinker til dig

• #7   28. dec 2010 Læs her hvad du skal kigge efter:

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=57959

12 uger - killingen ville være bedre rustet på alle punkter ved at være lidt ældre

• #8   28. dec 2010 med hensyn til MINDST 12 uger, læs den her tråd

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=51115

• #11   28. dec 2010 Krista: Jeg har set billeder af den! og jeg kommer ikke med nogen holdning.. Jeg vil bare være sikker på jeg ikke får en syg kat med hjem!!! Kan ikke se hvad der et galt i jeg spørger om hvilke tegn man skal kigge efter??? Jeg forventer selvfølgelig den er sund og rask ellers ville jeg ikke tage ud og kigge på den..
    Lotte: det er royal canin den får nu, men får lidt foder med af hende som vi kan blande i det nye foder så den ikke får dårlig mave.... Og jeg skal lige ha hørt om den er vacc. ved jeg faktisk ikke....
    Gitte: det er en norsk skovkat killing , den blev 12 uger igår.. smiley

• #12   28. dec 2010 Jeg ved ikke om jeg må linke.. men ellers søg guloggratis.dk og så under norsk skovkat, fyn. kværndrup smiley en lille rød killing. uden tavle. til 1500.

• #14   28. dec 2010 Mange tak for dit svar.. Jeg kan godt forstå du synes det ville være bedst og købe en med tavle.. Men jeg synes bare at det er for mange penge og give for en kat.. Især når vi ikke skal bruge den til og avle med. Hun har begge forældre der hvor vi skal ud og kigge. Så vi vil selvfølgelig bruge lang tid på og se os omkring og snakke med de andre misser+opdrætter.
    Hvis vi beslutter os for det skal være den her lille mis, som vi begge er faldet pladask for, køre vi den også til dyrlæge for at tjekke at alt er ok, hurtigst muligt + hvis den skal vacc, steariliseres osv.
    Men jeg vil have det i tankerne det du har skrevet. Og tak fordi du har brugt din tid på det smiley

• #15   28. dec 2010 ella,.

vi tager prisen du skal give for en kat uden stamtavle
    1500 dertil kan du lægge

1500 neutralisering
    500 chip/øremærke + registrering
    400 vaccine - det er for een du kan doble op har den fået to

Killingen vil derudover sælges på kontrakt, en form for garanti, den vil være dyrlæge kontrolleret. Forældredyrene vil være testet for de
    sygdomme der er nødvendige/kan testes for. Det kan være ting man ikke kan se med det blotte øje.

Du kan udstille kan du få de lyster - du kan surfe og finde kattene bag din kat - og du får selvfølgelig en raceren kat MED stamtavle.

Undskyld, men på mig virker det lidt som at tisse i bukserne at købe en blandingskat - billigt her og nu ...

Held og lykke med valg af det kommende familiemedlem

• #17   28. dec 2010 **Men jeg synes bare at det er for mange penge og give for en kat..**

Jeg har absolut intet forhold til tavler, så hvis den killing, du har kig på, er sund, har haft en ordentlig opvækst osv. og du ellers er klar til de udgifter, der følger med, så synes jeg da, du skal købe den.

Men hvis det er for at spare penge du vælger at købe en kat uden tavle, så holder regnestykket atså ikke, når du skal betale 1500 kr for en kat, der ikke er neutraliseret, og måske heller ikke vaccineret ....

På et internat kan du få en kat for mellem 600-950 kroner, der er neutraliseret, øremærket, dyrlægetjekket og har minimum 1.basisvaccine.
    (Og ja, internaterne sætter penge til for hver kat, de sælger)

Der kan selvfølgelig komme uforudsete udgifter på enhver kat, men du har jo allerede en udgift til neutralisering i vente, hvis du køber en kat, der ikke er neutraliseret.

• #18   28. dec 2010 Det er heller ikke pga pengene.. Jeg kan sagtens betale de andre udgifter også + uforudsete dyre læge regninger. Jeg var bare faldet pladaskfor den lille mis.. og vi har fået hende med hjem nu.. og neej hvor er hun sød.. hun er allerede begyndt og spinne og har udforsket sit hjem, lige nu ligger hun og sover i en lille hule jeg har lavet til hende.. smiley

• #20   28. dec 2010 Mange tak susan h.. smiley Vi har prøvet og sætte hende i kattebakke og vist hende hvor maden står.. men har hun slet ikke tid til.. he he smiley Nu blev hun lige pludselig træt.. smiley

• #21   28. dec 2010 Hej ella A

Hjertelig tillykke med din nye killing, glæder mig vildt til at se billeder af hende.
    Pas på hvad du skriver herinde, jeg skriver her ikke mere af den grund smiley

• #23   28. dec 2010 Ja stort tillykke med den lille fine missepige:-)
    Glæder mig til at se flere billeder af hende....
    Held og lykke.

• #26   29. dec 2010 Mange tak smiley Jeg skal nok oprette hende inden længe.. Er så dejligt med noget liv i huset.. Hun føler sig allerede tryg og godt tilpas... hun skal bare lige vende sig til alle de mange nye lyde.. men hun har ligget og sovet ved os i nat og i eftermiddags da jeg lige tog en middagslur.. smiley hehe

Kommentér på:
Skal ud og kigge på lille killing idag

Annonce