{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor irriterende
  • #5   20. dec 2010 de har deres kattemad hele døgnet rundt. og det var cigaret filtre jeg mente

• #9   20. dec 2010 tingene har lov til at stå på bordene og vi kan ik overvåge kattene 24/7

• #10   20. dec 2010 Ha ha, Jesper H, ja jeg vil også mene at de skal på seriøs afvænning!:-D

Tror at det bliver svært at lære dem at de ikke må gå på bordene, men kan heller ikke se problemet i at lægge cigaretfiltrene ind i et skab elelr i en skuffe. Så store kasser kommer de da heller ikke i;-p

• #11   20. dec 2010 Sundt for katte at spise sukker..... Fordi at katten spiser sukker er det jo ikke enbetydet med at det er sundt......:-S

• #12   21. dec 2010 Susan H- Selvom ens kat ikke må være på boret når du er hjemme, så gør de det alligevel når du ikke er hjemme.... smiley

Luzi- Der er ikke andet at gøre end at pakke det væk, sådan er det at have kat...

• #13   21. dec 2010 Slik og sukker er heller ikke sund for mennesker..... men vi spiser det jo alligevel, det smager jo godt *SSS*

• #14   21. dec 2010 katte er og vil i Alting , så fjerne alt den kan stoppe i munden smiley Ellers sidder du måske en dag og venter på dyrehospitalet .
    katte er nogle værre banditter , og de fleste vil jo i alting , osse min , så her hjemme er alt untaget mine fjernbetjeninger pakket i skuffer smiley

• #17   21. dec 2010 Susan H- Jamen så er vi da enig smiley
    Forstod du mente at katten bare skulle lære ikke at gå på boret, det kan man jo ikke rigtig se efter når man ikke er hjemme...
    Så ja, fjern de ting din kat ikke skal have næsen i smiley

Har man ikke lyst til det, og mener en kat kan lære at lade tingene værre, så var det IKKE en kat man skulle have!

Kommentér på:
hvor irriterende

Annonce