{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.968 visninger | Oprettet:

Kattebakke larm om natten. {{forumTopicSubject}}

Er blevet misse moar til to dejlige killinger på 13 uger, det er en hankat og hunkat. De er faldet forbavseligt fint til allerede efter 2 dage, men selvfølgelig er alt stadig lidt nyt. Det kan virke meget hurtigt at jeg påpeger dette problem, men er heller noget jeg ikke har forståelse for, og som særligt her i starten er okay, DOG så LARMER killinger HELT vildt om natten i deres kattebakke, og det vækker mig forid det er så højlydt, først nat larmede de blot og jeg fik efter en ½ time dem til at stoppe, i nat larmede de igen i kattebakken, efter en halv time gik det over i tafat leg under sengen og rundt i hele sove værelset. Sig mig, hvordan vænner jeg dem til at om natten sover man? og hvordan miinsker jeg måske særlig kattebakke skarpen og larmenen?
Jeg er helt ny på området, så tager imod alle fif med kyshånd. Jeg vil mine missere det alle bedste.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattebakke larm om natten.
  • #5   20. dec 2010 Jeg tror også at du skal prøvet at "køre" dem trætte, men jeg har også haft samme "problem" med de killinger jeg har haft og det er kun en periode de tumler rundt om natten. Men som Susan også skriver, så er katte jo nataktive og i så und en alder er de også meget legesyge:-) Men har du ikke mulighed for at lukke døren til soveværelset, så de ikke kan komme derind om natten??

• #6   20. dec 2010 Udover de andre råd, lyder det til at du har for lidt grus i bakken, sådan at de skraber på plasticbunden. Sørg for at bakken er fyldt op med ca 10 cm grus.

• #7   24. dec 2010 Når katte skal på bakke, så skal de på bakke. Og det larmer - nogle mere end andre. Jeg har bakke til at stå i stuen fordi det er længst væk fra soveværelset. Der bliver ikke bare skrabet, der bliver hamret og banket på den bakke, og det kan godt vare mange minutter.

Og især killinger og unge katte får jo "krudt-i-røven-anfald", og det larmer.

Kommentér på:
Kattebakke larm om natten.

Annonce