911 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Opdatering på forgiftning af lopperkur Opdatering på forgiftning af lopperkur

Vågnet kl. 6 og skynde mig at stå op og se til killingen, han lå ikke hvor han blev lagt igår, men fant ham på badeværelset. han bakket rundt i store cirkler. jeg tog ham op og gik rundt med ham. satte ham ned også gik han i kramper. Jeg blev selvfølgelig endnu mere uden af den og ringet til dyrlægen og fik beskeden at det var bedst at vente en time til min egen dyrlæge møde inde da hun havde taget sig af ham igår. i den time fik jeg noget modermælkerstatning med druesukker og små rejer i ham plus at han for første gang siden i forgårs spiste hos sin mor. ringet til dyrlægen og snakket med hende der tog sig af ham igår. fik af vide at det lyd bedre med ham vilket jeg kan give hende ret i, men der kan gå op til 72 timer endnu før forgiftingen er ude af kroppen og at grunden til han bakker tit når han går er pga. af nerverne i hjernen. Hun kunne dog ikke love mig han blev normel eller rask igen, men vi skulle snakke sammen Mandag og har han ikke retter sig der er der kun en vej at gå med ham så 7-9-13 og alt krydset så håber jeg at han retter sig de næste dage... Nu skal jeg en tur til næstved og hente speciel mad til ham som jeg kan give ham i en srøjte i munden...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering på forgiftning af lopperkur
Kommentér på:
Opdatering på forgiftning af lopperkur

Annonce