2 spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Jeg har to spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan svare på..
Det første er om der er nogen krav til str af løbegård?
Det næste er, at vores hunkat på 5 mdr ikke er vild med fremmede.. Hun er ikke aggressiv, men gemmer sig under sengen, til de er væk igen.. Hun er generelt en forsigtig type, men hun har ændret sig rigtig meget med alderen, hun kommer op og sover ved mig om natten og elsker at kæle inden vi ligger os til at sove.. Hun er også begyndt at acceptere min kæreste, dvs at han også får lov at snakke med hende osv, så hun er normalt tryg, bare det kun er os..
Er der noget jeg kan gøre for at vise hende at gæster ikke er "farlige"?
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
Katte er jo lige så forskellige som vi mennesker er , nogen mennesker er jo meget generte , og nogen katte er mere nervøse af sig .
Min kat er ikke spor bange for fremmede , og lige så snart det ringer på døren farer hun ud for at sige hej .
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 109
aug 2009
aug 2010
aug 2009
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Mener du ikke en løbegård, der bygges i forbindelse med huset? (Altså så de selv kan gå ud og ind) .
Gæster:
Hvis hun forsigtigt titter frem, når der er gæster, så lad dem tilbyde hende godbidder, mens de signalerer venlighed (blinke langsomt og kigge lidt væk). Måske finder hun så efterhånden ud af, at de ikke er farlige (går jeg da ud fra, at dine gæster ikke er ;-))
Eller måske kan de friste hende med yndlingslegetøjet...
Ikke forcere noget, bare lade hende komme selv, og lade hende bestemme tempoet.
aug 2010
Tak for rådet med Liva, jeg håber det lykkedes med tiden, for hun er altså rigtig kælen og nysgerrig, nårvi har hende på egen hånd.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Ide: Du kan få inspiration ved at gå i Fotoalbums og søge på *løbegård *indhegning eller *voliere.
2 spørgsmål