Når killinger flytter hjemmefra :( {{forumTopicSubject}}
Nu nærmer tiden sig for mine 4 små killinger hvor de skal ud til nye familier, men jeg har forelsket mig en den ene killing og tanken om at han skal væk herfra gør lidt ondt. Jeg har i forvejen 3 katte i huset, en han på 1 år, en kastrat på 1 år og en hun (killingernes mor) på 2 år, men nu overvejer jeg at beholde ham killingen selv. Der kommer en og ser på killinger i morgen så beslutningen om han skal blive her skal ske idag, hvad ville i gøre?? hele familien er vild med ham og de små vil blive ked hvis han rejser, har jo hele tiden holdt på at han skulle sælges, men nu er det bare så svært, ikke at det ikke er svært med de andre men det er på en anden måde... Skal jeg beholde ham??
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Men det er kun dig selv der kan tage beslutningen...
Du skal også bare huske på, at mens de er små er de så sk*de søde at se på... Og man har tendens til at falde for dem..
Men tror du ikke bare det er en tilvænning? Hvis han flytter hjemmefra og ikke er der mere...
Du har jo også 3 andre katte, der kræver din opmærksomhed og kærlighed...
Men uanset hvad, er det dit eget valg... Gør det, du selv føler er mest rigtigt..
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 28 Svar: 232
Lotte: jeg er normal ikke til killinger kan faktis bedre lide dem når killingetiden er slut men han har bare et helt specilt sind..
Gitte: penge er ikke et problem har da haft råd til at foder på 7 katte i lang tid nu
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 28 Svar: 232
Når killinger flytter hjemmefra :(