Ny killing, kat nr 3..... {{forumTopicSubject}}
Jeg ville bare lige høre Jer lidt ad herinde, da det altid er rart at få gode råd...
Har Magnus og Samson som er almindelige huskatte (inden katte) på knapt halvandet år begge to. De har det fint med hinanden idag, dog er Magnus den dominerende og Samson undvigende.
Igår fik vi kat nr tre, som oz er den sidste, kær lille han killing på 12 uger.
De to store hvæser af ham, slår ud efter ham og rejser pels. Magnus er mest nysgerrig men ikke synlig glad for ham
Kan en voksen kat ike mærke at der er tale om en killing?? Et barn?? George (den nye) underkaster sig, ruller rundt og viser mave, når de hvæser af ham.
Han har vist ingenting af vacciner eller ormekur fået der hvor han kom fra, da han var staldkat.
Vi gir ham nu RC kitten tørkost. Han sku ku gå på bakke, men vi sætter ham jævnligt derind....
Hertil morgen tissede han gennem min dyne og på lagenet
Han blev straks sat på toilettet.
Tror I dette kommer eftersom han føler sig hjemme??
Vi har to store katte toiletter fordelt.
Han har en rund og hård mave, så jeg skal med garanti have en ormekur til ham.
Har I andre råd, om ting som jeg ikke har skrevet om?? Så tager jeg imod med største fornøjelse
Opretter snart George herinde, så I kan se vidunderet, men han er godt nok svær at tage billeder af
sep 2010
Følger: 1 Katte: 5 Emner: 1 Svar: 8
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 25
Vi sætter ham hyppigt på kattebakken for at huske ham på det, og han har da oz tisset der, håber det med dynen kun var et enkelt tilfælde.
Men han må føle sig noget i stikken med de to store banditter og Magnus, den domnirende, er super nysgerrig men oz meget forsigtig og hvæsende.
Vi glæder os til han får duft af os og huset, så han ikke falder så meget udenfor som ligenu
De to store er neutraliseret og det skal George oz, når han blir klar til det.
Håber jeg kan tage så mange billeder af ham, at jeg kan få ham oprettet herinde.
Knus.
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 194
Ny killing, kat nr 3.....