{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

Birma killinger {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Nu er beslutningen taget om at få en lille hellig birmakilling, men ikke før slutningen af januar og derefter

Jeg skal nemlig ud og rejse for første gang i mit liv, så derfor vil jeg først have killingen efter rejsen.

Jeg er faldet for farven chokolade-tabby, men sindet kommer i første række smiley

Nogle der ved om der er nogle opdrætter som evt venter eller lige har fået killinger, hvor chokoladetabby er iblandt???

Jeg har før haft dårlige oplevelser da jeg i sin tid købte killing, så det må meget gerne også være en opdrætter i har kendskab og tiltro til, og som I varmt kan anbefale smiley

Mange birma-hilsner herfra smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Birma killinger
  • #1   26. okt 2010 Hej Mette.
    Jeg kan på det varmeste anbefale Ditte og Sonny Hansen. De har Izarra´s Hellig Birma opdræt. Jeg købte to killinger hos dem i sommer og de er bare kykken. Begge killinger meget sociale, kærlige og helt uimodståelige. Ditte er altid parate med gode råd. De opdrætter flere farver, så jeg synes klart, du skal prøve at kontakte dem for at høre nærmere. Mine to vidundere er en blå- og en brunmasket. De har det bedste tenperament, man kan drømme om.
    Prøv at se deres hjemmeside : Izarra.dk.

• #2   26. okt 2010 Godt valgt - har selv Oliver som er blåmasket, men min næste er helt sikkert en brunmasket.

Jytte fra Lovelycoons har også nogle pragtfulde og meget smukke Birmaer, der er min Oliver fra smiley

Held og lykke fremover!

• #3   26. okt 2010 Tusind tak for alle anbefalingerne smiley

• #6   26. okt 2010 Der er mange jeg kan anbefale men ellers prøv at kikke på birmasiden.dk der står hvem og hvor der er killinger rundt omkring. Jeg har selv lige nu 3 killinger der er klar ca. midt i Januar ,men desværre ingen chokoladetabby og vil helst ikke sælge som udekat. Held og lykke med at finde din Birma

• #7   26. okt 2010 Jeg vil sige hold øje med www.birma.dk og www.birmaringen.dk - begge har killingelister hvor du kan finde den ønskede farve.

Jeg kan kun byde på en brunmasket og en chokolademasket uden tabby :0)

• #8   26. okt 2010 Jeg holder øje med Birma.dk dagligt....

Killingen skal ikke sælges som udekat, kun som indekat smiley

• #9   27. okt 2010 Undskyld Camilla Kom til at skrive forkert men mente Birma.dk smiley
    Mette Håber du finder din drømmemis, ser ud til du ikke har så travlt , så den rette skal nok nå at dukke op for dig , ellers er du velkommen til at komme og digge digge mine små pus :-), ved ikke lige hvor du bor ???...

• #10   27. okt 2010 Jeg håber også at drømmemissen bliver fundet inden for den nærmeste fremtid smiley

Kommentér på:
Birma killinger

Annonce