{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

undren og nervøs :( {{forumTopicSubject}}

min lille kat Blobber.
Blobber laver nogle mærkelige træk eller spændinger, og han ryster helt når han spænder, jeg ved virkelig ikke hvad det kan være har været inde på nettet og kigge rundt, men han er vaccineret, så jeg kunne ikke finde noget, der lige passede sammen, ved ikke om der er et eller andet med hans mave for det er ikke altid jeg må røre hans mave smiley han har sovet hele dagen i dag, men ved ikke om det bare er fordi han har leget hele natten eller om det er smerter :S er der nogen af jer der har prøvet noget lign. og måske kan sige noget omkring det '?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  undren og nervøs :(
  • #1   19. sep 2010 Hvis du er bekymret for at din kat er syg, så tag den til dyrlæge.

Det skulle da nødigt gå som med dine andre katte....

• #2   19. sep 2010 den ene kat af de andre havde en medfødt sygdom, og den anden havde fået stress fordi den var blevet rykket rundt på indtil den fandt mig hvor den kunne bo. tager selvfølgelig også til dyrlæge.
    men hvis der nu var nogen der havde oplevet noget i den retning og kunne fortælle mig lidt om det. han har det fint udover han har været træt i dag, han har været oppe og lege rundt i lejligheden i et kvarter til en halv time og så hen og slappe af, så han har bare været træt er ret sikker på det ikke er noget der genere ham, eller jo det gør det jo hvis det gør ondt, men han har været oppe og spise og drikke en masse vand..

• #3   20. sep 2010 jeg smutter også til dyrlægen i dag smiley

• #4   20. sep 2010 Vores den mindste kat gjorde det samme en overgang, så rystede han over det hele, næsten som om han var kold. Han gjorde det helt uden grund for varmen var sgu skruet højt op, tænker det måske var fordi vaccinationen havde været lidt hård ved ham og han måske havde en smugle feber.

Det gik over efter et par dage og han har det helt fint.

• #5   20. sep 2010 Blobber har det IKKE godt smiley han skal opereres på torsdag :S .. lige nu køre han på pencilin så feberen falder ellers kan de ikke bedøve ham :S det ser ikke godt ud med min lille skat smiley er så overlykkelig over jeg tog til dyrlægen med ham !!! smiley

• #6   20. sep 2010 Stakkels lille mis og dig. Hvad skal han opereres for?

• #7   20. sep 2010 han er ikke helt sikker, han skal scannes først, og hvad han kunne høre og mærke så er det nok noget betændelse i hans mave eller tarmsystem :S

Kommentér på:
undren og nervøs :(

Annonce