{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing og orm
  • #1   10. sep 2010 ja for de deler jo også kattebakke osv. så hun må jo også kunne blive smittet og har lige renset kattebakken. Men det var lidt sjovt for vi spiste ris til aftensmad og så fik silke en og så troede jeg det var en ris som sad der så sagde til min kæreste han skulle fjerne den ris hun havde ved halen hehe og så sagde han det ikke var en ris.Så det var godt vi lige så på den der "ris" hihi

• #2   10. sep 2010 "Vrikkende risengryn" = bændelorm, og de smitter ikke fra kat til kat, men kræver en mellemvært, f.eks. en loppe eller flue.

Med det er nok en god idé at give begge katte!

PS: Vil du for resten ikke være sød at fjerne klokken fra hendes halsbånd. Tænk, hvis du selv skulle gå rundt med et bimlende ur om halsen konstant.
    Den hjælper heller ikke fuglene, for de reagerer på bevægelse og ikke den lyd.

• #3   10. sep 2010 ja så de får begge en tur.

jo kan jeg skam godt gøre, selvom den ikke ringer når hun går eller noget. Men det var nu ikke det som var emnet smiley

• #4   10. sep 2010 undskyld jeg blander mig lidt her. Men nogen der ved om orm fra katte kan smitte mennesker? For jeg tror ikke rigtig på det, men min mor er urolig for mig, da min kat og hendes killinger også havde orm. De fik så orme kur i mandags smiley

• #5   11. sep 2010 har hørt i nogle tilfælde af det kan men hvis man ikke er særlig hygiejnisk med det.

• #6   11. sep 2010 okay, tak for svaret Sidsel smiley

• #7   11. sep 2010 Er det meningen at de kravler ud af hendes numse og sidder i pelsen?
    og kan der være pga. ormene hun måske miaver tit bare man ser på hende næsten og løfter hende op så miaver hun, kan det skyldes ormene eller er hun bare en som kan lide at snakke.

Kommentér på:
Killing og orm

Annonce