2.572 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP! Min kat savler MEGET!!! {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen
Min hvide skovkat er begyndt og savle helt vildt i løbet af dagen, og når man niver eller napper ham i hans læber sker der ingenting, han piver ikke engang
Tror der er noget alvorligt galt, så håber der er nogen der ved lidt om det, så jeg ka' få lidt info om det er noget farligt noget der er ved og ske for ham :S
Mvh. Joan
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 130
Ring til dyrlægevagten og søg råd! også selvom det er søndag aften og det kan blive møgdyrt! det kan være livsnødvendigt at komme ind, hvis han rent faktisk har fået noget møggiftigt indenbords, som han skal behandles for.
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 1 Svar: 2
Men må prøve og ringe så .
Tak for hjælpen
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 130
jeg var så heldig at finde det halve blad liggende på gulvet med tand-mærker i. Det hjalp dyrlægen rigtig meget at have en idé om hvad han havde indtaget
(min hankat valgte så også at slikke hundens bayvantic i sig oveni - så han var ekstra hårdt ramt! indlagt i 4½ døgn i midt i påskeferien af alle dage)
nogle ting har de medicin imod, mens noget andet kan de bare sidde og vente og give en masse smerte-, kvalme- og feber stillende.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Hvis det første er tilfældet, SKAL han have hurtig hjælp, da hans spiserør også kan være beskadiget.
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 503
min køkken vask, som vores gamle kat drak af, og føj den stakkel
blev syg og savlede vildt og sked
Så din kat har sikkert indtaget noget den ikke kan tåle.
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
HJÆLP! Min kat savler MEGET!!!