{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.572 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Min kat savler MEGET!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen

Min hvide skovkat er begyndt og savle helt vildt i løbet af dagen, og når man niver eller napper ham i hans læber sker der ingenting, han piver ikke engang smiley

Tror der er noget alvorligt galt, så håber der er nogen der ved lidt om det, så jeg ka' få lidt info om det er noget farligt noget der er ved og ske for ham :S

Mvh. Joan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Min kat savler MEGET!!!
  • #1   5. sep 2010 for mig lyder det som om han har spist noget han ikke kan tåle! plante e.l. - da min hankat røg ind pga. en planteforgiftning savlede han helt vildt!

Ring til dyrlægevagten og søg råd! også selvom det er søndag aften og det kan blive møgdyrt! det kan være livsnødvendigt at komme ind, hvis han rent faktisk har fået noget møggiftigt indenbords, som han skal behandles for.

• #2   5. sep 2010 Åh gud ! Det lyder ret alvorligt jo smiley

Men må prøve og ringe så .

Tak for hjælpen smiley

• #3   5. sep 2010 Har du fået fat i dyrlægen? Håber ikke det er noget alvorligt smiley

• #4   5. sep 2010 og mens du evt. går og venter på at komme i kontakt med en dyrlæge - så gå huset rundt og se, om du evt. kan gennemskue, om der er noget giftigt han ku have spist...

jeg var så heldig at finde det halve blad liggende på gulvet med tand-mærker i. Det hjalp dyrlægen rigtig meget at have en idé om hvad han havde indtaget smiley
    (min hankat valgte så også at slikke hundens bayvantic i sig oveni - så han var ekstra hårdt ramt! indlagt i 4½ døgn i midt i påskeferien af alle dage)

nogle ting har de medicin imod, mens noget andet kan de bare sidde og vente og give en masse smerte-, kvalme- og feber stillende.

• #5   5. sep 2010 Kan han evt. have slikket på noget ætsende - rengøringsmiddel f.eks.- eller bidt i en tudse (hvis han kommer ud).
    Hvis det første er tilfældet, SKAL han have hurtig hjælp, da hans spiserør også kan være beskadiget.

• #8   5. sep 2010 Jeg var så dum at have stillet en skål halv afkalker, halv vand i
    min køkken vask, som vores gamle kat drak af, og føj den stakkel
    blev syg og savlede vildt og sked smiley
    Så din kat har sikkert indtaget noget den ikke kan tåle.

• #9   5. sep 2010 Kigger lige med smiley

Kommentér på:
HJÆLP! Min kat savler MEGET!!!

Annonce