10.365 visninger
|
Oprettet:
Laura Madsen og de "kloge" katte!
7. aug 2010 Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 3
7. aug 2010 Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 3
HJÆLP!! min kat savler!! {{forumTopicSubject}}
hjælp!! min kat er lige pludselig begyndt at savle en hel del:( vi ved ikke helt hvorfor men er sikre på at hun nok er syg eller noget!! hvis der er nogle af jer som måske har/haft det samme problem og måske ved grunde:) kunne det være rart hvis i gad hjælpe mig:) men vi får hende nok snart til dyrelæge hvis det bliver ved:)
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
er hun udekat?
For hvis hun er så kan det være fordi hun har haft fat i en spidsmus
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Eller om har været igang med at spise noget som hun ikke skulle have som enten gør ondt eller smager grimt
aug 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 3
heidi: nej vi har vist ikke lige tjekket hende i munden:) men hun har da fanget en fugl idag:) ved dog ikke om den smager grimt:)
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
aug 2010
marianne h: helt ok:)
lis: nej munden lugter ikke grimt:) og kan ikke lige se noget i tandkødet:) men kan ikke rigtigt se i hendes mund:)hun gider ikke åbne den:) men så ind i den mens hun gab:) der så jeg ikke noget:)
krista n: hvis det bliver værre skal dyrelægen da også se på det:) men syntes det er blevet bedre:)
anita p: det er noget der ligepludselig er kommet:) og det er faktisk blevet meget bedre:) og vi har ikke gjort noget ved det:) men vi kontakter da dyrelægen hvis det bliver værre:)
jeanette w: hun har ikke nogen flænge i tungen:) ellers kan jeg bare ikke se den:) og det ser ikke ud som om at der er noget anderledes i munden:) og nej det er ikke skummende savl:) det ligner præcist vand nærmest:) men det er blevet bedre:) og hun opfører sig jo helt normalt:) det er jo som om der ikke er noget i vejen:) derfor har vi ikke kontaktet dyrelægen endnu:)
aug 2010
HJÆLP!! min kat savler!!