Skal jeg finde en som vil have hende?? Skal jeg finde en som vil have hende??
Gode råd søges.
Jeg har en main coon på lidt over et år - Hun er meget speciel kat- Hun er ikke nogle rigtig kælekat, Hun vil da gerne snakke og have et lille klap- Kan heller ikke få lov til at rede hendes pels, vilket er noget af et problem.
Har fået lille bobo (hund) for godt 2 mdr siden - og ronja(katten) er vist blevet sur over der er kommet et nyt medlem af vores famillie - hun er også begyndt at knurre af den anden hunkat freja. Tænker meget over om jeg skal prøve at finde et nyt hjem til hende.Ronja er også begyndt at slå ud efter mig- Syntes ikke at hun virker til at være særlig glad for mig mere.
Hvad siger i
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 8
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Der er jo sket en del omvæltninger inden for det sidste stykke tid.. ny hund (ved ikke om det er en hvalp?) hun skal forholde sig til og nu også en hunkat med killinger. Men i hvertfald giver det uro og ændring i de omgivelser hun har været vant til.
Før du beslutter dig for en evt. omplacering vil jeg anbefale dig at prøve at sætte hende på Zylkene som virker beroligende uden dog at dope hende. Mange har haft god effekt af dette middel som kan fås hos dyrlægen.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Og man kan godt få katten sterilliseret selvom den er gravd, så ryger killingerne bare med i købet
Skal jeg finde en som vil have hende??