{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

killinger loppekur {{forumTopicSubject}}

hej, håber nogle kan hjælpe
vi har nogle dejlige killinger, desværre opdagede jeg få dage efter fødslen at de havde lopper, troede faktisk ikke morkatten havde, men det havde hun, mormis fik advange ( tror det staves sådan ) og killinger fik frontline. morkatten ser ikke ud til at have nogle nu, kæmmer dem med tættekam, men de små har stadigvæk, det hjalp lige efter de fik frontline men kan se at det stadig kribler på dem, hvornår må de få igen.
har hørt at der skal gå 4 uger, men de har mange og frygter at det ikke er godt for dem lopper, de er kun 3,5 uge, , så det er ca 2,5 uge siden de fik deres kur.
jeg vasker og vasker deres tæpper og de er ikke i kontakt med andre katte.
killingerne er store og i god stand, ville i vente med at give dem , eller kan de tåle endnu en kur ?, synes bare der er mange lopper, når man ligger dem på ryggen kan man se 2-3 lopper ved navlen der løber rundt
mvh tinna
kh tinna

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killinger loppekur
  • #1   24. aug 2010 jeg ville vente med at give dem igen. det er jo et stærkt middel for sådanne små killinger.

da mine var lige så gamle som dine, opdagede jeg også lopper. Men fik at vide herinde, at man kan nøjes med at give morkatten loppekur, og så vil de lopper fra killingerne dø, når de hopper over på hende. Men det lyder nu også som en lang proces.

Mine er nu næsten loppefri, men det tog også lang tid smiley

• #2   24. aug 2010 hej Tina

jeg tror da lige jeg ville ringe til dyrlægen eller dyrenes værn for at få et godt råd smiley

held og lykke

• #3   24. aug 2010 Problemet med lopper er at de er alle vegne. Hvis du har lopper, skal man efter man har givet katten loppekur, gøre rent. Støvsuge gulvet og gulvtæpper, sofaen, hvis kattene ligger i sengen så ville jeg også skifte sengetøj. på den måde får du dem udryddet bedst...

Kommentér på:
killinger loppekur

Annonce