{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Nu har hun været væk i 6 dage...!! {{forumTopicSubject}}

Line skulle være flyttet op til min x kæreste nu har hun været væk i 6 dage og jeg kan ikke finde hende nogen steder!!!

Er ved at gå i panik. smiley skal flytte til den 1 hvad hvis jeg ikke finder hende?
Hvad hvis nogen har taget hende?? (min næste tanke er hvordan skulle de kunne det ikke engang manden kan fange hende)
Hvad hvis hun er spærret inde..

Kan slet ikke have det ...!

Er bare så ked af det..:-(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu har hun været væk i 6 dage...!!
  • #1   17. aug 2010 Ved hvordan du har det!!

Vi har ikke haft vores den ene hjemme i snart 1 måned.
    De første par uger anede vi ikke hvor han var, men vi har fået ham lokaliseret på nabogården hvor de fodrer vildkatte.
    Desværre har han tendens til urinvejsblokering når han i længere tid får det billige foder; og vi er jo bekymret for om han er syg. smiley

I sidste uge så de ham ikke på nabogården, og vi havde indstillet os på at han var død (pga. sprængt blære), men i lørdags så vi ham på marken og i går var han atter hos naboen.

Så vi har lavet en aftale med kattens værn om at vi låner en kattefælde, så vi kan fange ham.
    Han gider nemlig ikke mennesker når han er ude...

Vi håber vi fanger ham snart, vi skal nemlig også flytte... Og så skal vi jo lige sikre os at han ikke er syg!

Håber for dig at katten snart er hjemme igen!!! *krydser alt hvad jeg kan!!*

• #2   17. aug 2010 Håber for jer begge at i får fat i jeres katte!

• #3   17. aug 2010 Åh nej smiley Det var godt nok uheldigt.

Efterlys, led, kald, og atter efterlys.

I får lige denne:

*Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)

*Lad om muligt et vindue stå åbent.

*Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.

*Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.

*Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.

*Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.

*Efterlysningsannonce i lokalavisen

*Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.

*Og efterlys på diverse kattefora.

*Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
    Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister. Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

*Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

Jeg krydser fingre for at jeres katte kommer hjem i god behold!

• #4   18. aug 2010 ved godt det ikke lige hjælper dig med den kommer hjem, men min datter og svigersøn har en kat som også forsvandt og ca 6 md efter blev de ringet op at de kunne hente hende på inge's kattehjem, da nogen havde fundet hende og indleveret hende. hun var stadig i godt i satnd efter de 6 md så foder havde hun ikke mangler.. så håber det samme sker for dig,

• #5   18. aug 2010 Håber jeg også sker. Idag er hun blevet efterlyst ved falck, diverse kattehjem, dyrlæger og jeg har hængt ca 50 efterlysninger op og husstand omdelt ligeså mange i mit nærområde. Min nabo ved jeg mangler hende og han tror det er en stor rød hankat der har skræmt hende. smiley

Kommentér på:
Nu har hun været væk i 6 dage...!!

Annonce