974 visninger
|
Oprettet:
Sterilisering i morgen :-( {{forumTopicSubject}}
Hej alle på KG
Min dejlige pige Nellie, skal sterilliseres i morgen.
Jeg er nervøs for det.. Ved at det er et meget større indgreb ved piger, end ved en kastration.
Nogen der kan berolige mig lidt?
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
Hun kom hurtigt til sig selv bagefter og tumlede rundt allerede dagen efter.
Det var ikke så smart for hun fik revet såret lidt op og tråden (hun var syet med insvendinge sting) vandrede ud. Jeg skulle derfor rense det med klorhexidin i en periode, men det helede fint og hun lod ikke til at bemærke noget.
Det enste hun ikke kunne lide var at få det smertestillende som hun skulle have de første 4 dage, og at blive våd på maven med klor et par gange dagligt. Resten af tiden var hun fuldstændig som hun plejede.
Selvfølgelig er det er større indgreb end på hannerne, men det er et lille bitte snit og dyrlægerne gør det flere gange om ugen så du kan tage det helt roligt.
Selv med de komplikationer vi havde ville jeg ikke være nervøs for at sterilisere endnu en hunkat hvis jeg skulle få sådan en en dag
jan 2010
Følger: 25 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 611
hendes medicin gav jeg så i en godbid og det gik også godt... hun var dog ikke så legesyg dagen efter, men 2 dage efter var hun hel fit for fight og sloges løs med hankillingen som jeg fik ordnet samme dag som hende....
jeg var meget bekymret for hendes sår, men lavede så sådan en bodystoking somm lis herinde har nogle billeder af, hun havde den kun på i to dage, hvor jeg holdte øje med såret, og så tog jeg den af, hun skal i morgen ha fjernet tråde og alt ser fint ud... men forstår godt du er nervøs for det var jeg også, men som nina siger, dyrlægerne gør det mange gange i løbet af en uge, så det skal nok gå fint...
håber du vil opdatere når du har været afsted med hende
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 115
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 115
Men ud over det, har hun det fint nok
Det første hun gjorde da hun kom hjem, var at vralte ud til madskålene og spise. Hehe..
Men godt at jeg ikke så det indlæg ang. Fleur, som ikke kunne vækkes efter nakose. PUHA.... Hvor er det synd for Fleur's ejer!!
jan 2010
Følger: 25 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 611
ja tænkte også på dig da jeg læste om fleur, og håbede du ikke så det så du fik endnu flere nerver på...
fleur's ejer har også været i mine tanker, især da jeg var inde hos dyrlægen i dag med chanel
Sterilisering i morgen :-(