Kæmpe suk.. ( Syg kat, Måske ) {{forumTopicSubject}}
Ja som sagt har min lille dreng det vist ikke for godt.. Han kaster op, og har gjort det i et stykketid nu, det kommer og går?. Men her til aften ringet jeg nu af lige vel til dyrelægevagten. Meget sød fyr jeg fik i røget, og fik fortalt lidt om det med viper. Han mente at viper skulle kiggedes på måske indlægges her til aften eller i morgentidligt... MEN MEN MEN da jeg spurte hvad det ville koste at komme med ham nu sagde han et sted mellem 2500kr og 2900.. WOW altså nu skal prisen slet ikke komme an på det!!! men har bare ikke pengene lige nu så spurte om jeg kunne få en gioe kort, det kunne han altså ikke, men at´jeg skulle ringe til dyrelægen i morgen og høre hvad mine muligheder er
Skulle bare lige af med det.
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 83
mar 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 25
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 83
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.835
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
§ 9. En praktiserende dyrlæge er forpligtet til på anmodning at yde den første fornødne hjælp til alvorligt tilskadekomne dyr eller dyr med smertevoldende sygdomme eller fødselshindringer, når hurtig hjælp efter de foreliggende oplysninger må anses for nødvendig.
Dyrlægen er dog fritaget for denne forpligtelse, hvis den pågældende har gyldigt forfald eller rettidig hjælp kan ydes af en anden, som efter forholdene er nærmere dertil.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
mar 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 25
Heidi N : Ja det har sku vært en lille smule hårdt, Ja medina er kommet på P-pillen.. Jo han skal skam til dyrelægen om det så er det sidste jeg gør! Vil ha mine 3 dyr har det godt så ringer om lidt til dyrelægen og høre af.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 367
Kæmpe suk.. ( Syg kat, Måske )