{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Thomas O
Thomas O
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Killing Miaver når jeg går. {{forumTopicSubject}}

Hej vill høre om der var nogen der kunne give mig en forklaring på hvor (mis) miaver når jeg går. Fik den igår, så kan godt forstå hvis (mis) savner sin mor og sine brødere og søskene.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing Miaver når jeg går.
  • #1   26. jul 2010 min perser kat miauwer også når jeg går, men det er kun 3-4 miauw's og så tænkter han når hun går nu, og så stopper han smiley ..

men vil tro det er fordi den føler sig alene smiley
    jeg vil men du skal blive mest muligt hjemme ved en ny killing .. smiley så den kan falde på plads og både lærer dig og boligen at kende inden man begynder at være væk 8-9 timer om dagen når man skal på arbejde ..

• #2   26. jul 2010 Frigg kaldte også på os i starten hvis vi gik fra hende, og fulgte os rundt i lejligheden som en lille hund. Men det gik dog over i løbet af en uges tid.. smiley

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #3   26. jul 2010 Chalotte S : Da Jeg havde læst din besked tog jeg en gammel madras og lagde mig i gangen sammen med katten. Da det er der bakken og maden står. Den har gangen nu det første stykke tid, da jeg gerne villie se den bruger bakken inden jeg lukker den ud i resten af huset.Menen ganske rigtig den miaver ikke mere smiley Men hvis i har flere idèr så ville jeg have dem.

• #4   26. jul 2010 dejligt smiley tror måske ikke du skal lukke den lille mis, lad den udforske huset/lejlighede smiley men snak med den og vis du er intersseret smiley og så er jeg sikker på din lille mis ville blive hurtigt træt af gangen .. lad den se hvor den bor og hvordan du er , .. og self hold øje med bakken og maden og vær sikker på det lille kræ laver og spiser normalt smiley

Kommentér på:
Killing Miaver når jeg går.

Annonce