{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Fremlysning af sød kat i Holstebro ! {{forumTopicSubject}}

Heej alle på KG .

Jeg har i de sidste 14 dage fulgt en sort lille misse pige som render rundt i skovgården i Holstebro, i dag var hun så lige oppe og hilse på, i min brors lejlighed hvor terasse døren stod åben !
Den er rigtig sød og kælen , og opsøger flere folk har jeg lagt mærke til. Den har et sølv/guld farvet halsbånd på med en lille klokke. Den er forholdsvis tynd og meget tørstig , har set mig nødsaget til at give missen vand.

Den er øremærket : FKC092 , Så vidt vi kunne læse .

Er meget bekymret over missen , for den følger efter os når vi f.eks. skal over i Aldi, og Herningvej er så trafikeret , den var endda en tur med inde i Aldi i dag fordi mig og min bror gik ind.

Håber nogen vil melde sig til at kende denne søde mis.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremlysning af sød kat i Holstebro !
  • #1   19. jul 2010 Og nu glemte jeg linket , har taget et par billeder af hende :

http://kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=12190

• #2   19. jul 2010 Der findes ingen kat på det øreærke, er nogle af dem utydelige?
    Eller rettere, hvilke er du sikker på

• #4   19. jul 2010 F er jo en kat fra iår, så det sikkert rigtigt, men er tallene rigtige ?

KC er dyrlægens "egne" så kan du ringe til dyrlægen, og få af vide hvilken dyrlæge der mærker med KC - så er du på rette spor...

• #5   19. jul 2010 lotte var hurtigst
    smiley

• #7   19. jul 2010 jeg sidder selv og søger , vi har været usikre på F'et , så forsøger at søge med en * . Ååh , vil så gerne vide om den er langt hjemmefra smiley I så fald at den bor i nærheden , bor familien nok tænke på at give katten mad , den er skind og ben når man rør ved den , kan mærke alle ryghvirvler og alle ribben smiley

• #8   19. jul 2010 lotte - jeg troede faktisk at sofus var registreret, for det betalte jeg for , men da han skulle afmeldes da han var død, ja, så var der vist sket en fejl, for han var ikke i nogle af registerne ....

• #9   19. jul 2010 Ååh, missen sidder bare på trappen og venter her hos mig smiley

• #10   19. jul 2010 Lotte : Er det HELT sikkert den høre til hos den klinik ?

• #11   19. jul 2010 ja, hvis du har læst KC rigtigt, så er det 100 % sikkert...

• #12   19. jul 2010 men når den er øremærket, ville jeg ta den ind, fodre den, og ringe til dyrlæge vagten, de må kunne hjælpe .... (hvis du ikk kan ha den til i morgen og ringe til dens egen klinik)

• #13   19. jul 2010 Min mis er bare frygtelig sur på den :s den har været oppe på min altan og har ALDRIG set asti så gal , den angreb ruden og det hele smiley Men den har vand , måske jeg skulle gå ned med lidt mad til den ?

• #14   19. jul 2010 prøv med dyrlæge vagten, det står der man kan ..
    Måske kan de trylle, de har noglelidt nemmere systemer end dem vi alm, har adgang til

• #15   19. jul 2010 Han sagde at jeg skulle ringe til egen dyrlæge i morgen :s

• #16   19. jul 2010 Har været nede og give missen lidt mad , den var hunde sulten smiley har aldrig set et kat gufle sådan i sig !! Nu står der frisk vand til den her nede . Ville så gerne give den ly for natten , men det dur bare ikk med Asti smiley

• #17   19. jul 2010 så må du håbe den er der i morgen ... Hvis du smører lidt mad olie / baby olie inde i dens øre, bliver det nemmere at se mærket ...
    bare så du er helt sikker...

• #18   19. jul 2010 Okay , brugte en lygte til at lyse igennem øret . Sys kun det var F'et som var utydeligt .

• #19   20. jul 2010 Så har jeg snakket med Dyreklinikken i bramming, den kunne ikk høre til hos ham hvis det var nummeret , for de havde ingen numre som hed 092 smiley

• #20   20. jul 2010 Jamen så må du tage den med til din dyrlæge og få dem til at tjekke nummeret - de er som regel ret gode til det.....

• #21   20. jul 2010 Hvis du har mulighed for det så tag den en tur til dyrlægen og få dem til at læse øretattoen. De er erfaren i at aflæse dem så de kan sikkert tyde det.

• #22   20. jul 2010 Jeg har desværre bare ingen fridage og arbejder jo selvfølgelig samme tid som de har åbent smiley

• #23   20. jul 2010 hvor i holstebro er det ? i selve byen ??

• #24   20. jul 2010 Jep . Men men bror har tid til at smutte op med den på torsdag smiley Det er alligevel os ham der har bilen , og ham der har den boende på altanen smiley
    Min nabo sagde i dag at så vidt hun vidste var det en alkoholiker der ejer katten som bor nær ved , forstår bare ikk at den aldrig er hjemme så ? , den sidder ved min brors opgang nærmest 24/7 , den sover på hans altan når han står op , og sidder og venter på trappen når han kommer hjem :s

• #25   20. jul 2010 Uha Julie, en møgsituation smiley Det er en rigtig træls tid at finde en forsømt kat, nu hvor de fleste internater har fyldt op. Ellers kunne man se det som et held, at katten ikke er registreret. Jeg mener, hvis ejeren ikke formår at tage sig af den (og det ses ofte når der er alkohol indblandet), vil den være bedre tjent med et nyt hjem.

Jeg håber det løser sig.

Og så må du og din bror altså have en buket blomster igen i dag. Det varmer altid at læse om (unge) mennesker der har hjerte for nødstedte dyr.

• #26   21. jul 2010 Tinka : Jeg har været rigtig uheldig med de missere på det seneste smiley

Jeg sys os den fortjener et bedre hjem , for der er bestemt ingen, der hvor den bor, der giver den mad eller vand , jeg gav den noget vand i går , og den drak næsten en hel skål. smiley Nu prøvede vi tippet med at smøre lidt olie på , og numrene kan ikk være andet end vi er kommer hjem til :s
    Meget smart at den har en fin øretatovering , men ikk er registreret nogen steder ? :s

• #27   21. jul 2010 Jeg er godt nok heller IKKE misundelig på dig! Det er så hårdt, når man står med en stakkels forsømt mis, og ejeren er enten ligeglad eller ikke til at finde smiley
    Både du og katten har fortjent en happy end. Jeg krydser fortsat fingre!

PS: Kunne det mon tænkes, at katten er efterlyst på www.dyrenesbeskyttelse.dk ?

• #28   21. jul 2010 Tinka D: jeg har fremlyst den på Dyrenes beskyttelse , og har kigget alle katte igennem , men ingen passer på denne mis smiley

• #29   22. jul 2010 Jeg har snart været hele dyrenes beskyttelse's efterlysninger igennem.
    Man ved aldrig om nogen kunne finde på at tage den lille stakkel med sig, hjem efter ferie eller andet, det har man desværre hørt om før.. smiley Men her er de som måske kan være en smule sammelignlige:

Huskat
    Kaldenavn: Misling
    Alder: 3 år Køn: Hun, steriliseret
    Farve: Sort med hvid
    Mærkningstype: Øremærke
    Forsvundet fra: Trustrup
    8570 Trustrup
    Dato: 13-04-2010
    Bemærkninger:
    Misling er min mors kat som er forsvundet. Hun fik hende sidste år og øremærke er muligvis registeret i gammel ejers navn. Hun er lidt reserveret, men en fin lille kat der er ved godt huld.

Henvendelse: Trine
    8520 Lystrup

Telefon: 21723555
    Huskat
    Kaldenavn: chappe
    Alder: 7 år Køn: Han, kastreret
    Farve: sort/hvid med halsbånd og klokke
    Forsvundet fra: Roager
    6760 Ribe
    Dato: 05-10-2009
    Bemærkninger:
    chappe er meget tillidsfuld og 'snakker' meget når hans navn nævnes. Han elsker hunde og mad, og er utrolig venlig. Han er meget savnet i familien hvor der indgår andre dyr.

Henvendelse: Marianne Smedegaard
    Roagervej 430
    6760 Ribe

Telefon: 75443760 Aften

Ved godt du skrev hunkat, men måske det kunne være en lille kastrat?
    Det var de eneste som lige var at sammenlige.. De andre var der billeder af og øremærke som ikke stemme over ens... smiley

• #30   22. jul 2010 Det er helt 100% at det er en hunmis smiley desværre , og den første du skrev faldt jeg os over , men der står at hun er reserveret , og det er denne bestemt ikk! Den snakker med alt og alle !

• #31   22. jul 2010 Altså.. Nu kan den jo godt trænge til lidt kærlighed og måske ikke være så reserveret hvis det e rlænge siden den har haft rigtig menneske kontakt.. Tænkte også.. HVIS det nu er den mis, og øremærket taget i betragtning.. Hvis C'et kunne være et O, så er den registreret i Århus, som er tæt på Lystrup..

KO - Århus Dyrehospital - Viaduktvej 9 - 8260 Viby J - 86282788 - Praksis nummer: 2272

• #32   22. jul 2010 Det kan ikk være nogen af dem . har været ved dyrlæge med den , de skyder den til at være omkring 6-8 mdr. gammel , og øremærket havde vi læst rigtig . smiley
    Desværre .

• #33   22. jul 2010 Desuden ville missen også være gråstribet hvis C'et var et O smiley og den her er altså sort .

Kommentér på:
Fremlysning af sød kat i Holstebro !

Annonce