Skift af køn {{forumTopicSubject}}
Er der andre der mirakuløst har opdaget at deres katte skiftede køn?
Min mor havde en fin lille hanmis. En rigtig bandit med krudt i numsen og altid frisk på ballade. Han blev tjekket ved dyrlæge da han var 12 uger, 16 uger og 1 år. De var alle enige om at det var en rigtig fin dreng og at han nok skulle blive en stor flot hanmisser.
Vi sidder så en dag og snakker om at det bette pus skal kastereres. Jeg vil så lige tjekke at alt er faldet ned som det skal osv. Meeen jeg for så fingre i missen og jeg kan bestemt ikke se nogle kugler. Hmm jeg pudser lige øjne og kigger igen. Men niks det var sgi da en fin lille pige. Ups, der havde dyrlægerne da vist taget fejl og det samme havde min mor. Heldigt at hun ikke allerede havde bestilt tid til kasteration *GGG*
Er der nogen af jer der har oplevet noget i den stil?
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 53 Svar: 93
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 40
Inges Kattehjem havde så lovet at de ville betale for neutralisering af begge misser når de var gamle nok, og der blev bestilt tid hos en dyrlæge.
Så kommer misserne hjem fra dr. dyr - og minsandten om ikke Misse blev KASTRERET!
Det har vi grint meget af i min familie.. Men han hedder dog stadig Misse
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 9 Emner: 16 Svar: 139
det skal så osse lige siges at han lignede en der var 3-farvet og der er vidst noget om det kun er hunkatte der kan være det
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 16 Svar: 425
Lisbeth: Stakkels lille mis, at den så blev åbnet unødvendigt men det var da heldigt de opdagede fejlen:-)
okt 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 1 Emner: 22 Svar: 84
NEJ den er go nok - Han er en Oliver!
Skift af køn