Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GOD kattedyrlæge i Århus området
  • #1   14. jul 2010 Er der ikke en af de dyrlæger din egen henviser til du kan bruge?
    Jeg kan selvfølgelig godt forstå du gerne vil have anbefalinger fra andre 'brugere'.

Umiddelbart synes jeg ikke det er diskvalificerende at henvise til andre, hvis der er noget specielt, nærmest tvært i mod. Det er rart at vide, at vedkommende ikke bare forsøger, men henviser til eksperter.

Prøv at google "dyrlæge død", første link henviser til en side www.stop_dyrlaege .......

Se hvilke klinikker denne dyrlæge har og UNDGÅ disse.
    mvh
    Pia

• #2   14. jul 2010 Pia: Det er stort set hvad som helst hun ikke ved og mine forældre har det på samme måde med den dyrlæge.

Kender godt til Dr. Død og ved godt hvor han huserer, så ham har jeg IKKE tænkt mig at bruge...

Jeg vil gerne høre fra andre...

• #3   14. jul 2010 Jeg er ikke jyde - men kender flere der tidligere brugte Brabrand Dyreklinik og ikke gør det mere ...

• #4   15. jul 2010 Dem jeg har mest tillid til bor (heldigvis ;)) i det sydlige Århus.

Jeg er godt tilfreds med Østergaards Dyreklinik i Tranbjerg - dyrlægerne der har forskellige "specialer"og katte har de meget stor erfaring med, da de er tilknyttet dyreinternatet.

På Højbjerg Dyreklinik fik jeg og min gamle kat god behandling af dygtige dyrlæger med forstand på katte.

Og så er der Jan Hrolv Larsen i Holme, ham har jeg kun hørt godt om.

• #6   15. jul 2010 Alle tiders. Tror jeg vælger Østergaard i Tranbjerg smiley

• #7   15. jul 2010 Det er da et stykke vej du tager så, Solveig.

• #9   15. jul 2010 Nåeh ja, Falck-abonnement smiley Mig tager det kun få minutter med bus eller taxa at komme til Tranbjerg, men skulle jeg flytte fra området, vil jeg da overveje Falck. Så vidt jeg husker er det også ret billigt, og god service lyder det til smiley

Kommentér på:
GOD kattedyrlæge i Århus området

Annonce