{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser for kat i Tyskland
  • #1   8. jul 2010 Det kommer an på racen og opdrætteren. Det bedste er at spørge på prisen på de katte, man er interesseret i.

• #2   8. jul 2010 Okay, tak DKKORAT :o)

• #3   8. jul 2010 Det er maine coon jeg tænker på :o)

• #4   8. jul 2010 Din veninde skal spørge sig for, men hun skal nok ikke forvente, at kattene i Tyskland er billigere end herhjemme...

• #5   8. jul 2010 Nej, det ved vi nemlig godt :o) Men det er for at finde nogen gode og nye liner til hendes opdræt

• #6   8. jul 2010 De koster mellem 1200-1800 euro

• #7   8. jul 2010 Men, er der da ikke nogen danske opdrætter der har det

• #8   8. jul 2010 Ja imellem 1200 -1800 euro ligger de omkring. alt efter opdrætter og linie

• #9   8. jul 2010 Jo, men det kunne være lidt spændende at få en fra tyskland

• #10   8. jul 2010 Hvorfor er det mere interesant at få en fra tyskland, når der nu er så mange forskellige linier i Danmark?

• #11   8. jul 2010 Hvorfor er det mere spændende hvis det er gamle danske linier den er bygget op af...?? Så er det da et fedt ;o)

• #12   8. jul 2010 Jeg mener desuden at hvis man skal udstille og have stamtavle på killingerne skal man til at registrere katten i Felis Danica i stedet for den tyske organistation (som jeg ikek lige husker hvad hedder)

• #13   8. jul 2010 At omregistrere plejer nu ikke at være et problem, man skal da bare høre sin stambogs sekretær af, om der ville give problem ved den klub, inden man køber katten. Og det er vigtig at forhøre sig inden da tyskand har mange små independence klubber og nogle kan der godt give problemer ved.

Heidi
    synes ikke det er lige fedt. vi har her for et lille års tid siden hentet en pige i tyskland. Ja hun har meget langt tilbage danske aner. Men vi har da købt hende fordi vi synes hendes linie er spændende. Og fordi hun lige har det look som vi ønsker.Og hun boede tilfældigvis i DE .Og det skulle bare være hende.
    Og ja vi har da mange spændende katte og linie i Dk.
    Og vores næste hankat kommer også fra Dk.
    Da vi har mange gode linie i gamle Dk.

• #14   9. jul 2010 Hvis du vil have et hurtigt råd, så hvis du går ind på google. Så skriv kattens race efterfuld af .de

Fx. hvis det er perser så skrev "Perser .de"
    Mellemrummet er vigtigt, da det gør at google ikke leder efter hjemmesider som hedder perser.de, men tyske hjemmesider som indeholder perser.

Håber det kan hjælpe lidt smiley

• #15   9. jul 2010 Heidi:
    Det var mere fordi trådstarter hentydede at det var fordi den var fra tyskland den var spændende, altså bare fordi det var en importkat, jeg har selv en importkat, og der var jeg også vild med looket og deres linier, men meget af det er også gammelt dansk, så på det plan er jeg underliggende ikke uenig med dig smiley

• #16   9. jul 2010 Og jeg har en fra Holland og tja, når jeg kikker på dens stamtavle er der mange danske katte i den..

det er svært at finde en som ikke har de danske liner..

og så synes jeg vi har mange spændene liner her hjemme.. *lol* f.eks et par af mine enge

• #17   9. jul 2010 Okey Heidi
    det kan godt give dig ret i det.

Og jeg må da også sige at nogle af de import katte der nogle gange er hentet hjem . Hverken ligner fugl eller fisk.
    Og for det meste af endnu ikke så erfarren opdrætter.
    Den gang vi kiggede efter kat i tyskland havde vi vores opdræts venner med på side linien . Hvilke steder der var godt at kigge på. Da de har været i katte verden i mange år.Og kender mange opdrætter og katte/ linie rundt omkring.

Og en af minus punktene ved at købe import, er at du ikke så tit har mulighed se katten inden man henter/får den.
    Og personligt så synes jeg nogle gange det er sværtt kun at se på billeder, og mange opdrætter er meget gode til at sætte killingen i scene når der bliver taget billeder. Så billeder kan godt snyde.
    Så jeg vil gerne have dem i hændene og mærke. Og vi har bestemt os for ,selv at henter dem, så vi kan se opdrættet hvor de kommer fra..
    Og hvis killingen/opdræt ikke opfylde de ønsker vi har . Så køre hjem igen uden kat.. Måske et par lære penge fattigere. LOL
    Men 7-9-13 har vi kun haft en postiv oplevelse. Men vi har heller ikke kigget så meget i udlandet..
    Og som sagt lige nu holder vi os til DK ,
    Da vi har et par linie som vi har fuldt med i over nogle år , som vi synes er spændende.

• #18   9. jul 2010 Tak, alle sammen . Ja, nu sad vi faktisk lige og kiggede, og ja, der er utroligt meget dansk i mange af deres stamtavler.
    Så, det kan godt være vi bare skal finde en herhjemme :o) Der er så mange flotte, med det hun leder efter

• #19   9. jul 2010 dog er min uden stamtavle (: men han er købt i hamburg og omegn .
    og han er noget af det fatastiske væsen jeg kendet smiley (men det siger alle katte ejer jo om deres kat) hihi fnis smiley ...

men find nogle gode odrætter, og vil ikk som sådan anbefalde tyskland som et godt sted, jeg mener sgu hellere man må givet 1000 eller 2000 kr, ekstra for en killing og du ved den er sund og rask .. smiley

Kommentér på:
Priser for kat i Tyskland

Annonce