997 visninger
|
Oprettet:
Kender I dette foder? {{forumTopicSubject}}
Vil lige høre om der er nogen som kender det foder som hedder Pronature, holistic. Det er fra Canada.
Hvad er jeres erfaringer med det?
Min dyrhandler vil begynde at sælge dette istedet for Hills, og min britte har godtaget det men men men jeg sværger jo til Hills.
Dette nye foder skulle være mere naturligt og indeholder ting som grøn te og masser af fibre og meget mere.
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 5 Emner: 7 Svar: 145
Tørret kyllingekød (min. 30%), malet majs, kyllingefedt, majsgluten, ris, roetrævler, tørrede hele æg, hele hørfrø (Kilde til omega 3-fedtsyrer), naturlige smagsstoffer, tørret gærkultur,
lechitin, kolinklorid, kaliumklorid, salt, kalciumproprionat, tørrede tranebær, rosmarin ekstrakt, Yucca schidigera ekstrakt, hel timian, vitaminer og mineraler.
Og voksenfoder min. 32 % tørret kyllingekød - så jo, der er masser af kød i ... bestemt et foder på højde med Iams, Royal Canin og Hills osv osv
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 167
Og Lotte, det med te bl.a. er tilsat istedet for alle de kunstige tilsætningsstoffer du normalt finder i katte foder. Her har de puttet naturlige ting i.
Lailah- kender du til det?
Jeg venter og ser på min drengs afføring for der er nu den bedste måde at se om et foder er godt.
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
jan 2010
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 87
Fodrer nu med RC / Sanabelle - ingen ProNature, men kun fordi jeg er flyttet og der ingen forhandlere er her omkring...
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Jeg har dog fravalgt det nu, da jeg syntes det er for dyrt og besværlig. for det kan kun fåes i 3kg poser og hostede dengang 169kr. pr. pose.
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 167
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 5 Emner: 7 Svar: 145
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 76 Katte: 5 Emner: 112 Svar: 683
Kender I dette foder?