1.025 visninger
|
Oprettet:
Alternativ BARF {{forumTopicSubject}}
Jeg har længe fodret min kat med RC foder og har været fuldt ud tilfreds med det, men efter at have læst en del indlæg her i forumet om foder der ikke er tilsat korn har jeg lige bestilt en pose Applaws så han kan få noget med et højere kød indhold.
Derud over vil jeg gerne fodre ham med BARF, men der er desværre ikke en forhandler i nærheden og jeg har ingen bil, så jeg tænkte derfor på om der er noget som jeg kan fodre med i stedet for? Kan jeg bare købe noget kød i et supermarked, eller skal jeg prøve at kontakte en kyllingefarm hvis der er en i nærheden?
Jeg håber at I kan hjælpe mig.
Følger: 17 Følgere: 154 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
Her er siden:
(link fjernet)
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.833
Jeg har kontaktet en slagter så jeg kunne få noget kød billigt, der må nemlig meget gerne være sener og brusk i det, det er endnu beder end hvis der ikke er...
Så længe du giver tørfoder ved siden af, er det ikke nødvendig at køre en BARF-plan, det han mangler tager han fra tørfodret.
Følger: 17 Følgere: 154 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 52
Jeg havde tænkt mig at fodre med tørkost, men give ham kød som lidt ekstra godt engang imellem. Han har haft lidt problemer med hans tænder og tandkød, så mente at det kunne være godt for hans tænder at få noget som skal gnaves lidt i
okt 2009
De ELSKER det!
Der går rovdyr i den når de får sådan en luns kød hver, hehe...
Så sidder de om brummer ved siden af hinanden, det vil det ikke dele!
Tror helt bestemt også det vil hjælpe på han´s tænder og tandkød Karina....
jan 2006
Følger: 52 Følgere: 56 Katte: 2 Emner: 76 Svar: 436
jul 2009
jul 2009
mette S - It's a kind of Magic ) - Jeg bor i Sønderborg og den nærmeste ligger i Tinglev. Jeg kan selvfølgelig tage toget og selvom deres åbningstider er lidt skæve, står der at man kan ringe og aftale en tid, så det kan jeg måske prøve.
Jeg tænkte på, hvis jeg køber noget kød i et supermarked hvad skal jeg så købe? Hvilken type og skal det være fersk?
Tusinde tak for al jeres hjælp, det er dejligt at I som er mere erfarne kan hjælpe os andre, især med de ting som er umulige at læse sig til i bøger
okt 2009
Jeg regnede ud at kg. prisen var 38kr. pr. kg.
Billiger end hos den slagter jeg snakkede med og billiger end i super markeder
jul 2009
Alternativ BARF