Hjælp mig lige her , skal/skal ikke? {{forumTopicSubject}}
Hej KG ..
Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op , jeg havde egentlig aftalt med min veninde at hun skulle købe min hunkat her i starten af næste måned, nu hendes killinger flyttede igår..
MEN jeg ved ikke om mit hjerte kan bærer at hun flytter, og om andre kan se hendes behov som jeg =?
grundet den første beslutning .. vi overvejer KRAFTIGT at flytte til svendborg c, har kig på lidt forskelligt, hun er både inde og ude og de lejligheder vi har kig på er det ikke muligt, med opgang og veje ..
vi har lige mistet vores hund til denne vej vi bor på nu, den er blevet meget trafikeret efter den nye motorvej er kommet .. men jeg er såå bange for at jeg mister hende også? til vejen - hun er ikke til at holde inde, på nogen som helst måde med mindre man kan bo uden at lufte grrundigt ud dagligt (min søn har astmatisk bronkitis, han er 15mdr)
hjælp - jeg er totalt i vildrede, hun er noget helt specielt - har haft hende siden hun var helt lille bitte ..
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 535
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 26 Svar: 178
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Men er jeres valg en lejlighed i byen, je så burde du nok lade hende få et nyt hjem, da du selv beskriver hender behov.
jun 2008
det har gjort at jeg er så skrækkelig bange for at det samme sker med gabby, dytter, bremser eller "hopper" en bil hopper jeg af skræk ..
vi bor i lejlighed nu, dog etplans, i en lille by men med en stor vej .
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Men du giver jo selv svarret - hun er ikke til at holde inde, på nogen som helst måde med mindre man kan bo uden at lufte grrundigt ud dagligt (min søn har astmatisk bronkitis, han er 15mdr)
Dog kan man jo få gode altannet, der kan hode katten inde - mens man lufter ud.
Men jeg tror du inderst inde selv har svar på din kats fremtid
jun 2008
det er svært altså ... og altannet, heh det er hun for hurtig til, når man skal ind og ud af døren, seriøst, jeg kunne holde hende inde i et halvt døgn da vi for et år flyttede her ind
hm jeg må se tiden an og tænke grundigt
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.632
jun 2008
Hjælp mig lige her , skal/skal ikke?