1.252 visninger
|
Oprettet:
Vægt...? {{forumTopicSubject}}
Så har Albus været hos dyrlægen og fået sit sundhedstjek, ormekur og vaccine.
Dyrlægen synes han var fin og alt var som det skulle være, men da jeg spurgte om hans størrelse passede til hans alder sagde hun at hun synes han var lille....Det synes jeg så ikke, men jeg har jo heller aldrig haft en Maine Coon og ved ikke hvor stor en 15 ugers killing i snit bør være. Han vejer 1,5 kg og er altså 15 uger præcis i dag. Han var noget tynd da vi fik ham hjem 12 uger gammel, men tog hurtigt på, men Royal Canin, kogte æg, fløde og torskerogn
Mit spørgsmål til alle jer "kendere" er; er han lille?
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
aug 2006
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 12
Nogle råd til hvad jeg kan give ham for at øge hans vægt uden at han bliver fed?
aug 2006
Kiggede lige fotos igen...er du sikker på han er uger ? Han ser yngre ud suntes jeg, eller er de første fotos taget hjemme hos opdrætteren ?
maj 2010
Ifølge dyrlægen er han fin og helt som han skal være, bare lidt lille. Jeg synes jo også han er rigtig lækker og helt som han skal være, blev bare lidt bekymret for hans vægt og vækst...man er vel en pylremor Men godt at høre alle jeres gode råd og indslag, de bliver modtaget med kyshånd og taget til efterretning - jeg er jo stadig "i lære" som MCO ejer:-)
maj 2010
apr 2008
Følger: 107 Følgere: 101 Katte: 8 Emner: 242 Svar: 2.604
jeg fik et rigtig godt råd af en go veninde
hun fortalte mig at jeg sku prøve og blande sphynx foder i mit alm foder da der er rigtig med fedt i det og det svarer til killingefoderet næsten
og det virker rigtig godt
de spiser ikk for meget og de holder vægten og de ski... heller ikk for meget
så for mig var det et rigtig godt råd
mine katte er nu blevet lidt småfede ggg
Vægt...?