885 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "IAMS og MCO"
Spar penge på din forsikring
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.835
Flower er begynde at prutte sådan....
okt 2009
Og så har han fået sommer pels, så min løve er nu en lidt tyndhåret løve
Har også fodret dem med kød, nu får de kogt kylling 2 gange om ugen...
Det andet blev for dyrt, kylling kan vi købe billigt!
Ved du nogen steder man kan købe billigt råt til at foder med???
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
De tåler ikke et angreb af noget af det der kan være i kød.
Onkring 1½ års alderen er leveren færdig på kat.
Det kan sagtens gå godt at fodre killinger rådt (ingenting i køddet) men det kan også gå gruelig galt ...
nov 2008
nov 2008
Det er som jeg skriver enten du kan lide det eller ej - f.eks. en omgang Salmonella - det klarer de færreste killinger med ufærdig lever og immunforsvar.
Du kan gøre som du vil - og selvom du brænder for en sag behøver du ikke bande - det bliver det du skriver ikke mere korrekt af ...
Min dyrlæge fraråder af samme årsag at fodre killinger rådt -. ikke voksne - men killinger!
Jeg ved heller ikke hvor meget natur der er i det der hentes i supermarkedet - der de fleste henter deres kød
nov 2008
Jeg vælger stadig at tro på min dyrlæge - og de tilfælde jeg kender til af killinbger der er døde af hvad der har været i rådt kød - eller for sin sags skyld dem der er blevet syge og smittet med "gode ting og sager"
Jeg syntes ikke det er morsomt - du må ha' en anden form for humor.
Man kan gøre præcis som man selv vil - men ikke ene og alene udfra et fanatisk synspunkt - el´ler for at bruge dine egne ord: påstande.
Fatter ikke hvorfor du ikke undersøger det istedet for at være så skråsikker:-)
okt 2009
Men hvor store stykke er fint når de får tørkost ved siden af???
Er det fint nok med sådan en strimmel som Amigo snakker om?
Og hvor tit?
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 28 Katte: 8 Emner: 72 Svar: 573
anna
okt 2009
Så skal finde noget nyt, men det skal selvfølgelig være noget der også plejer deres tænder og tandkød....
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
nov 2008
Jeg er ikke sikker på dem der bor i Køge og lige nu bokser med Camphyllobactor (smitteklide: drikkekvandet) vil give dig ret i der er nogen der har gjort deres katte og killinger sarte:-)
Lidt uartigt at kalde det sart - forstod du ikke kattens lever ikke fungerede 100% før den var 1½ år - det har intet med at være sart at gøre!
mar 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 223
Jeg ville aldrig tilbyde mine katte nogle som helst råd kød, på samme måde som jeg ikke kunne finde på at gnave i et råt kylligebryst!
IAMS og MCO