{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Birma piver
  • #1   3. jun 2010 Er den kommet til skade på nogen måde, hvis den hele tiden piver kunne det tyde på den har ondt. Er den neutraliseret, for hvis den stadig er fertil kan det være fordi den går og kalder hele tiden.
    Hvor længe har den pivet, er det noget den lige er begyndt på eller har den gjort det i længere tid? Er katten alenekat, eller har du andre katte?

Generelt er det næsten umuligt at regne ud, hvad der kan være galt ud fra så kort en beskrivelse. Piveri kan skyldes rigtigt mange forskellige ting, så har den på anden måde ændret opførsel, udover piveriet?

• #2   3. jun 2010 altså vi har haft den i 3 år og den har pevet i 2-3mdr og den er kastereret osv. den går sammen med en maine coon på 3-4mdr, og ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive sorry

• #3   3. jun 2010 Hvor piver den henne ? og er det hele tiden eller bestemt tidpunkt..som nu ?...

min piver lige nu og vil udenfor...(det er en indekat og har altid været det)

• #4   3. jun 2010 min er også indekat, men de er dagligt ude i deres voliere og den piver ude som inde, og på alle tider af dagen når den er vågen

• #5   4. jun 2010 Hmm, hold øje med hvornår det sker og hvorfor. og er det pivpiv at den ønsker noget eller ondt ?.

Nogen gange så piver de hvis de ønsker noget som de ikke kan få (logisk :D). Men nogen gange er det svært at se.

Min piver hvis den vil et sted hen den ikke kan komme...

• #6   4. jun 2010 Jeg syntes I skal ta ham til et dyrlægetjek...han kan jo gå med en skjult infektion i feks ørerne. Katte med nedsat hørelse vil ofte blive noget højlydte.

• #8   4. jun 2010 ved da ikke om han er jaloux, jeg taler faktisk kun med ham næsten, og snakker ikke rigitgt med den lille, plus han sover ved mig hver nat

Kommentér på:
Min Birma piver

Annonce