{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.693 visninger | Oprettet:

Han kat prøver at genoplive hun katten {{forumTopicSubject}}

hej alle katte elskere..
Jeg sad lige på facebook og faldt over denne her video som en ven havde lagt ind.
http://www.youtube.com/watch#!v=mduueV5RM5o&feature=related
Nu har jeg set den et par gange og jeg mener stadig at den han kat slet ikke er igang med at genoplive men prøver nærmest at sige kom nu op med dig vi skal videre.. for at genoplive en anden kat kan ikke lade sig gøre..
'Jeg tænker han katteen har parret hun katten og den er så løbet efter katten er færdig som normalt og katten løber efter og desværre bliver hun katten på kørt eller hvad der er sket og er død.. Han katten prøver at parre videre på hun katten og efter lidt tid ligger han sig ved hende for at vente på at hun rejser sig da det ikke er gået op for den endnu.. Det er min mening og jeg syns det er meget nemt at se..
Er jeg helt forkert på den ? Hvad syns du?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han kat prøver at genoplive hun katten
  • #1   17. maj 2010 syntes det ser ud til, den levende kat fornemmer noget et galt. den ligger sig jo også ved siden af den døde.
    Tror den forsøger at få den døde kat til at vågne, en slags genoplivning, kan man måske godt kalde det ud fra et menenskes syns punkt.
    men de to katte har nok været meget glade for hinanden, så det er nomal adfærd at den vil have sin ven til at vågne op.
    Store katte slæber noglegange rundt på deres døde unge.

• #2   17. maj 2010 Ja det ser også sådan ud som du beskriver det.. Men hvis du ligger godt mærke til det prøver den faktisk at parre i videoen og den bider sig også fast i den og det gør en han kat også under parring.
    Det har også været i nyhederne i det land det er optaget i .. Men efter min mening er det ikke en genoplivning den laver for det har jeg aldrig set en mormis gøre på døde killinger? måske det heller ikke kan samlignes?

• #3   17. maj 2010 Jeg kan slet ikke se den parring du kan se?
    Men derimod en kat der har været tæt knyttet til den anden.
    Den ælter med poterne, som mine gør på dynen, når vi skal sove.
    Og killinger gør på mormis.
    Men parring - nope, det kan jeg ikke få øje på. smiley

• #4   17. maj 2010 Parring?? What??Jeg ser intet af den slags, og slet ikke at han sætter sig fast på hende på nogen måde. Hvis det altså er en han og hun på den måde.

• #5   17. maj 2010 I mine øjne ser det ud som om de har været tæt på hinanden og glade for hinanden. Men så til aller sidst i filmen bider den sig fast i nakken mens den "ælter" videre

• #6   17. maj 2010 jeg dyntes det er men meget trist vidio og hvad jeg ser er to katte der har vert tæt knytted og hvor den anden ikke forstår hvorfor dens ven ikke vågner op

• #7   17. maj 2010 Ej jeg bliver da helt trist af den video smiley

• #8   17. maj 2010 Det var nøjagtig det samme min hankat Fluffy gjorde da hans bedste ven, vores anden hankat Magnus, døde inden på soveværelsesgulvet.

Katten er død og den anden kat prøver at vække den - afskedsscene. Ser heller ingen parring overhovedet.

• #9   17. maj 2010 Det sørgeligt af folk ikke kan køre ordentligt hvis det er tilfældet og tænke sig mere om.

• #10   17. maj 2010 trist at katte skal miste livet på denne måde, der er ingen parring i denne video.. der er to katte der har været meget tæt knyttet..

• #11   17. maj 2010 Tja, jeg synes nu også, at det ligner (i et par sekunder) at den øverste kat parrer den anden. Da vores hankat parrede hunkatten gjorde han det også nogle gange få sekunder kun. Og han holdt hende også fat i nakken som den også gør i videoen.

Men ud over det synes jeg nu alt det andet ligner kærlighed med alt det ælteri. Men ja, sikke en trist video. Stakkels kat(te).

• #12   17. maj 2010 Fra 50 til 55 sekunder inde i filmen kan det tydelig ses hvad han katten har gang i.. En kat kan ikke allerede opdage en anden kat er død før den lugter grimt... Jeg ved det ser trist ud og ja det er MEGET trist men den prøver ikke efter min mening at genoplive.. Når en han kat er sammen med en hun kat i løbetid bliver den ved den i et par dage til den mister interessen og det er lige præcis det den gør.. Den venter på hende.. Når hankatten tager fat i nakkeskindet på hun katten i videoen så er det også efter min mening at den bider sig fast så grebet bliver mere stabilt så han kan komme til at lave den parring de havde gang i. Den ligger også mange gange med lukkede og knibende øjne : Katten fortæller den anden kat at alt er iorden og jeg har det godt her hos dig.. Der hvor det ser ud som om den giver hun katten hjerte message står han faktisk bare og ældrer katten for igen at fortælle at jeg er rigtig glad for dig.. En han kat behandler sin hun kat som en prinsesse når hun katten er i løbetid om det er første gang de møder hinanden eller ej.. - Jeg ændrer ikke min mening før en meget god forklaring kommer på. Og det skal siges at intet her skal gå hen og blive negativ diskution da det her er meget spændende og der kan være ufattelige meninger her

• #13   17. maj 2010 Jeg lavede en fejl.. Katten kan godt hurtigt opfange en anden kat's død..

Kommentér på:
Han kat prøver at genoplive hun katten

Annonce