870 visninger
|
Oprettet:
kat nr. to. Han eller hun {{forumTopicSubject}}
Jeg er på ''jagt'' efter en killing
Men er i tvivl om det skal være en han eller en hun.
Har Fiona på 3 år og har haft en hankat før. Fik ham da han var 3½ år og ham og fiona blev aldrig perlevenner.
Han blev desværre aflivet.
Vil ha en killing da jeg tror at fiona bedre ville kunne acceptere en killing end en voksen kat. Men skal det være en han eller en hun ?? Fiona er steraliseret og det bliver killingen også. Vil gerne ungå magt kampe osv.
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
Rumlemor var glad for Perle Puf, som nåede at komme i løb, inden jeg fik hende steriliseret, og efter det brød Rumlemor sig ikke ret meget om hende længere, selvom hun hurtigt blev steriliseret... :o/
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 93 Svar: 600
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
nov 2007
Okay,Fiona er en meget fin dame der ikke finder sig i meget. hihi. tror hun ville blive fornærmet hvis der var en der 'overfaldt'' hende for at lege
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
Så race, dvs. sind, spiller mindst ligeså meget ind som køn :o)
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 7 Emner: 71 Svar: 366
Der er jo fordele og ulemper ved begge dele
Præcis som Amigo siger er han katte nok mere voldsomme, men hun kat kan være virkelig stride når det går galt.
Vi havde chili på 8 år alm huskat. som ikke er ret aktiv mere, da vi fik nala som er 2/3 år.
som er maine coon og der er gang i hende hele tiden.
Så Chili havde meget svært ved at acceptere hende og vi måtte bruge vandsprøjte som eneste løsning.
Selv nu ind i mellem får hun nogle dask.
nov 2007
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 7 Emner: 71 Svar: 366
Vi forsøgte også med en del inden vi fandt en god løsning
Nu kan de da heldigvis ligge og sove sammen uden problemer når hun bliver for nær gående får hun et dask men intet med klør eller noget
Så dt kan lade sig gøre med lidt tålmodighed.
kat nr. to. Han eller hun