Mit kat skider udnfor sin kattebakke {{forumTopicSubject}}
Jeg har idag oprettet mig som bruger, da jeg har kat og tit har brug for information omkring katte evt. spørgsmål/svar.
Jeg har en kat på 5 år..han er super dejlig og har altid været renlig. Han er indekat i en 1 sals lejlighed på 94 kvardratmeter. Han er her i år begyndt at skide på gulvet rundt om i lejligheden hvilket han aldrig har gjort før. hans kattebakke er ren og han går på bakken når han skal tisse. Som regel går han på bakken og tisser og så roder han rundt i bakken og drøner så rundt og bræger i hele lejligheden og så sætter han sig på gulvet og skider...Bakken er ren og der er ingen små børn i hjemmet der generer ham....til at starte med var det hver 2 eller 3 gange han sked på gulvet men også på bakken men nu er det hver gang han gør det på gulvet. Hans afføring er helt normal. Jeg har overvejet at flytte bakken fra toilettet til et andet sted i lejligheden, men ved ikke om det vil hjælpe...Dyrlægen siger han intet fejler og mener jeg skal tage ham til en velfærds dyrlæge...men jeg er enlig mor og har ikke pengene til det....nogen der har et godt råd....
maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
maj 2010
maj 2010
Ja det med stress har jeg hørt før...har overvejet at prøve at købe sådan en tingest man skal sætte i stikkontakten mod stress hos katte..Ja han er kastereret for meget længe siden
maj 2010
maj 2010
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
maj 2010
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 7 Emner: 71 Svar: 366
Og spray på de steder hvor han vælger at skide.
Læs evt. mere her http://www.petdreams.dk/katteartikler_rejseudstyr_og_diverse-c-43_64.html?bgsid=0hh4289amgffsas9b546p6io62
mar 2010
mar 2010
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Håber at en ekstra bakke vil hjælpe.
Der er en årsag til, at en kat pludselig bliver urenlig, og det kan være et detektivarbejde at finde ud af, hvad der er årsagen. Prøv at tænke over om der skete et eller andet den dag, han første gang sked udenfor bakken...
Prøv evt. at søge på "urenlighed" her og på google.
maj 2010
Men ja jeg vil i første omgang prøve med at kattebakke mere...
Jeg kan ikke komme i tanke om, om hvad der er sket da han begyndte på det, men ja han er helt sikkert utilfreds med et eller andet....og det er ikke nemt at finde ud af.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
(og evt. låger i bakker fjernes).
Hvis du ikke kan komme på noget, der har udløst urenligheden, så vær fra nu af obs på hvornår han gør det, så du måske kan finde et mønster i det.
Indtil videre kan vi håbe, at en ekstra bakke vil løse problemet.
Mit kat skider udnfor sin kattebakke