{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Oh maggie snakker meget! {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg altså nød til at dele det med nogen!, Maggie "snakker" altså bare helt vild og det er hele tiden.
det begyndt at blive irriterende. Hver gang hun ikke får opmærksomhed begynder hun at miave?, Og hun vil jo havde det hele tiden. Men hun gør det kun når vi hjemme hun siger ikke en lyd når vi går hjemme fra. Og det især slem når hun har ligget og sovet i en times tid, så det som om hun bare tænker "Hov! jeg ikke blevet nusset i en time nu! det skal jeg da ha.! Og så begynder hun igen igen..
Er der andre der har det sådan med jeres misser? eller er det kun min mis der er en lille egotripper.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oh maggie snakker meget!
  • #1   20. apr 2010 min tino er også begyndt på det, og ja det er virkelig træls i længden.. aner ikke hvad man kan gøre for det..

• #2   20. apr 2010 Har du ikke andre katte er mit bud hun keder sig, Det er en aktiv race og der skal ske noget.

Aby'en er generelt ikke meget snaksalig´.

• #3   20. apr 2010 vi har 3 andre, så det er ikke problemet her:-)

• #4   20. apr 2010 Lis : Nej vi har ikke andre katte da hun simpelhen ikke kan med andre misser, hende der havde hende før var nød til at holde alle hendes katte væk fra hende da hun bare ikke vil dele opmærksomheden med nogen som helst...

Mona: Nej ved heller ikke hvad jeg sådan skal gøre ved det.

• #6   20. apr 2010 Min hun kat Kiki (main Coon) snakker rigtig meget. hun blev steriliseret i slut af dec, og det hjalp da lidt, men nu er hun rigtig kommet i snakke humør. Men det er mest når vi er gået i seng hvilket er belastende. Som om hun ikk vil i seng nu. Kl 5 hver morgen begynder hun igen og hun stopper først når vi står op. Det er til at blive sindsyg af. Man vil jo gerne sove lidt længere og især i weekenden. Har I nogle forslag til lidt mere søvn?? Har en han kat som bare sover hele natten i hans egen seng.

• #7   20. apr 2010 Der jeg så lidt heldiger Maggie snakker nemlig ikke når vi er gået i seng, men sover stille og roligt med os.. Men om morgenen er det en anden snak der hopper hun rundt i hele sengen som en eller anden lille tosse..

Men ville sige der ikke rigtigt er noget at gøre. . du kunne lukke døren ind til der hvor i sover men ellers ved jeg ikke lige hvad der kunne hjælpe.

• #8   20. apr 2010 ja og hvis den bliver lukket bliver det kun værre. Hun er bare en kat der skal være i nærhden af os hele tiden. smiley ha ha de er lidt tosset. Godt der findes øre propper smiley

• #9   20. apr 2010 Felix snakker også konstant! Vræler, hyler, miaver, snakker, piver osv. hele dagen lang - og natten med! Sidstnævnte har jeg løst med ørepropper, og om dagen tager jeg mig ikke længere af det - jeg tror, at det er en vanesag. Jeg synes faktisk, at han er ret underholdende og jeg må indrømme, at jeg nok ikke kunne undvære hans vrælende adfærd, hvis han pludselig holdt op! ;o)

• #10   20. apr 2010 Det kan være i kommer til at give katten opmærksomhed når den miaver, så får den jo det den vil have og bruger det næste gang den vil have opmærksomhed, altså en form for ufrivillig klikkertræning. Prøv at ignorere den når den miaver og give den opmærksomhed når den er stille, så kan det være den dæmper det lidt med tiden:)

• #11   20. apr 2010 Det har vi skam prøvet smiley men hun er og blir vist bare en lille prima donna.

• #12   20. apr 2010 smiler kunne da ikke lade være med og smile helt vildt da jeg læste din tråd . jeg har en maine coon hunkat som er 3½ år og hun er nøjagtig lige sådan .
    hun er den type der gerne ligger og kigger når de andre leger og når de falder lidt til ro så skal der snakkes og kæles mave , det er sådan at du nærmest kan føre en hel samtale med hende og hvis du ikke lige gider og snakke med hende så hæver vi da bare vores miav. ellers sidder hun gerne bare og snakker og kigger på dig =)

• #13   20. apr 2010 liza det lyder ligesom min Kiki smiley Min kæreste og hende kan bare snakke så meget sammen, at man skulle tro hun var forelsket i ham smiley Hun kæler sig os rigtig mget op af ham samtidig med hun snakker smiley

• #14   20. apr 2010 Liza : Hehe ja kender det godt Maggie sidder os bare og kigger på en mens hun Miav''er højt lydt

Katharina : Sådan gør hun også ved min kæreste, det altså sjovt de er så vilde med dem var smiley

Kommentér på:
Oh maggie snakker meget!

Annonce