{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Kikis flotte julegaver:o) {{forumTopicSubject}}

MIn skatter og ich har i i adventsgave fået et flot rosa halsbånd med yndige glitresten på, 2 hvide madskåle med forskellige farvede poteaftryk på,og som en ekstra lille ting en fed hjørnekattekasse. Ikke at forglemme det høje kradsebræt.

Her i aftes snakkede jeg lige med min mor om julegaver. MIn fars kat har fået en billig kattehule fra netto somo er sandfarvet og ternet og jeg blev så sur over at netto har lukket de næste par dage og der sikkert er flere tilbage eg kan købe af mine lommepenge..
Selvfølgelig havde min mor da købt sådan en til mig og min lillesøster.. Findes der en dejligere mor? ;o)

Kan bare ikke vente med at placere det i mit nye værelse. Hvor skal vi bare hygge os nede i kælderen. Mig med hende sovene på min store hovedpude med en dejlig godnat melodi fra hendes side, med små glitrende sten gemt under hendes dejlige varme, dunpels. Det er da enhver katteejers drøm ikke..?

Hun er bare blevet så stor og vamset. Jeg tror jeg tuder hele vejen derop og hjem. Og der er altså kun lige ca. 1 kørsel til fredericia.

Har også fået en masse andre gode gaver, men hus og Kiki er dog klart de bedste!

Ville lige endnu engang dele min glæde med jer..

Hav en fortsat god aften, snart morgen, og et godt nytår..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kikis flotte julegaver:o)
Kommentér på:
Kikis flotte julegaver:o)

Annonce