{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

små killinger og børn {{forumTopicSubject}}

jeg har en hun kat som ska ned komme om et stykke tid og det glæder jeg mig meget til men har en datter på 2 et halvt som ikk rigtig altid kan forstå hvordan man omgåes dyr .. er der nogen som har nogen goe råd til hvordan vi får det bedste ud a det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  små killinger og børn
  • #1   13. apr 2010 Ja du skal være meget konsekvent overfor din datter, da det ellers vil stresse hunkatten meget. Det er vores ansvar som forældre at lære dem at omgåes dyr.

• #2   13. apr 2010 je det er vi oz i forvejen for hun ska jo lære a respkter dyr.. men hun glemmer det ikk ford hun vil være ond men fordi hun så gerne vil dem..

men tænkte på vi har et gæste værelse oven på hvor hun ikk kommer måske ku vi ligge dem der op med missemor

• #3   13. apr 2010 Det er en god ide de har deres eget rum hvor de har ro, men hvor missemor kan gå ud og ind. I kan gå derop med jeres datter og hilse på de små. Men hun er stor nok til at få at vide hvad hun må og ikke må. Da min datter var lille fik hun afvide at hun måtte ae dem, men ikke bære på dem. Man skal omgåes en kat med killinger stille og roligt.

• #4   13. apr 2010 det kan hun sagens misse mor .. ja hun er stor nok til a få a vide hva hun må og ikk må og det gør hun oz..og hun ved godt hun ikk må bære på dem men hun gør det alså nogen gange alligevel men så får hun oz besked på a omgåne sætte dem..
    men tror oz misse mor selv ligger dem oven på smiler..
    glæder mig helt vildt

• #5   14. apr 2010 Det handler bare om at du som forælder viser dit barn, at man behandler katten med kærlighed og respekt. Og så fortæller og lære barnet at katten blive forskrækket, bange ect. når man råber og skriger, hiver den i halen eller andre steder og hvis man bevæger sig hurtigt.

Derudover skal katten altid have mulighed for at "flygte" til et trygt sted, et rum, en reol eller andet.

En ret vigtig ting er, at lære barnet at når katten spiser og sover, så skal man lade den være.

Rigtig mange katte finder sig i, at blive båret rundt og aet af børn. Så længe barnet ikke gør katten fortræd, så er det meget sjældent at katten vil gøre barnet noget.

Når din datter bliver ældre kan du lære hende, hvad de forskellige ting katten gør betyder. Feks. når den svinger med halen eller lægger ørerne tilbage.

Er sikker på, at det nok skal gå - pøj pøj med det :o)

• #6   14. apr 2010 mit barn er lige nu 10 måneder, og vi være omkring 1,5-2 år når Madeleine får killinger, jeg regner med at Madeleine får et rum hun kan gå ind i, men hvor min datter ikke kan

• #7   14. apr 2010 Smiler lidt et lille barn på 2 1/2 glemmer nemt i sin iver.. så som Jeanette skriver lad aldrig små børn være alene med dyr...

Så det vil være godt for din missemor og din datter at lade hende være et sted hvor din datter ikke kan komme ind

• #8   14. apr 2010 hanne smiler.. det kommer de oz til a være snakkede med en tidliger opdrætter inde på babagalleri igår og hun forslog vi tog hrndes gammle kravlegård og satte plader på og bakken ned til hende og de små for på den måde ku misserne være i fred og de tissede ikk alle mulige stede før de selv ku gå på bakken..

Kommentér på:
små killinger og børn

Annonce