{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mormis med skærm
  • #1   9. apr 2010 Jeg ville tage den af hende og så holde godt øje med hende. Det er vigtigt hun er intra i killingen, i stedet for at være stresset over skærmen..

• #2   9. apr 2010 ja så kan jeg jo gi hende den på i nat for hun slikker vildt meget på såret.

• #3   9. apr 2010 har hun fået smertestildende ?

• #4   9. apr 2010 ja det har hun og jeg skal først gi hende igen imorgen...
    Jeg har taget skærmen af hende og nu ligger hun med killingen, så skal vi bare ha den til at spise og så får hun skærmen på igen når vi går iseng...

• #5   9. apr 2010 Ja Jeanette W - under andre omstændigheder, men hvordan kan du så forestille dig, killingen kan komme til at die?

Er såret syet med udvendige eller indvendige sting?
    Forhåbentlig det sidste, og hvis dyrlægen så ellers har gjort sit arbejde ordentligt, dvs. syet i tre lag, skulle hun ikke kunne lave ulykker med det.

Mon ikke også, hun har så travlt med sin lille "Solo", så hun glemmer såret?
    For resten må hun godt slikke på såret - Det sker der ikke nolget ved!

Hvis det var min kat, ville jeg IKKE give hende krave på i nat.
    Det stresser hende for meget, og så kan du risikere, at hun ikke lægger mælk ned.

Til lykke med mislingen!

Jeg har også haft killinger efter et kejsersnit.
    Såret ligger i en dyb fold midt på maven, og det generer ikke hunkatten, at killingerne dier og malker med forpoterne.

• #6   9. apr 2010 ok mega, der er udvendige sting kan jeg se, mere ved jeg ikke..dyrlægen sagde bare at hun ikke måtte slikke idet for så kunne det gå op, men hun slikker egentlig ikke så meget mere nu putter hun bare med den lille og den har også fået noget at spise.....dog synes jeg at hun trækker vejret meget hurtigt, er det almindeligt???

• #8   10. apr 2010 hun har slet ikke kraven på nu for hun blev meget stresset af den og så ville hun ikke ta sig af killingen, så jeg tar chancen, men det virker nu heller ikke som om hun bider i stingene...

• #9   11. apr 2010 hun får smertestillende, men på pakken står der at man ikke må gi det til diegivende katte så nu ved jeg ikke om jeg skal fortsætte med at gi hende det, men det var jo dyrlægen der gav mig det??? kraven er røget af, den var da slet ikke til at ha med at gøre men hun slikker altså heller ikke meget på såret, så jeg holder bare øje med hende og så får hun ellers fred nu smiley

• #10   11. apr 2010 Hvad smertestillende får hun - altså navnet?

Jeg har selv for ikke længe smertebehandlet en brystbetændelse - killingerne var under en uge gamle

• #11   11. apr 2010 det hedder metacam.

• #12   11. apr 2010 Det fik hun et skud med på klinkken - efterfølgende gave jeg hende et par dage på Romefen.

Der skal frarådes HVIS præparatet ikke er aftestet på diegivende dyr. Sådan forholder det sig nok, følgende står på produktresume dk:

4.7 Anvendelse under drægtighed, laktation eller æglægning

Veterinærlægemidlets sikkerhed under drægtighed og laktation er ikke fastlagt (Se 4.3).

Kommentér på:
mormis med skærm

Annonce