har i nogen bud på hvad min kat fejler {{forumTopicSubject}}
jeg har en maine coon hankat som er kastreret som er rigtig tynd jeg kan tydeligt mærke hofter og rygsøjle . hans vægt svinger meget for det meste taber han sig og i perioder kan vi mærke at han tager lidt på men pludselig så ryger det hele af igen . vi har bestilt tid hos dyrlægen til blodanalyse og stor undersøgelse men kan simpelthen ikke finde årssagen til hvad der kunne være galt . har i nogen bud ???? ..
han har fri adgang til foder hele dagen samt får han killingefoder et par gange om dagen plus godbidder . han ser frisk ud han leger og spiser ok , synes dog ikke han spiser ret meget af gangen og han fik ormekur okt sidste år . han virker ikke stresset men kan godt være en nervøs kat .hans pels er også fin .
har lige oprettet ham herinde han hedder pjevs men havde ikke lige nogen helt nye billeder af ham ,
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
den kur han fik, skulle den tage alle orm eller kun nogle bestemte orm, de kan godt være at en ormekur til ville være en god ide men si til din dyrlæge at den skal kunne tage alle slags orm...
ellers ved jeg ikke hvad det kunne være...
håber han snart bliver rask...
godbedring med ham...
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Hvis det gør ondt, når han spiser, kan det være årsagen.
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
jul 2009
jeg håber for dig og ham at det kun er en lille let ting.
jeg håber at få en opdatering på hvordan det er gået ved dr dyr (hvornår har du fået tid).
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 194
vi skal derop her efter påske så jeg krydser fingre for at de kan finde årsagen .
jul 2009
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 5 Emner: 78 Svar: 510
jan 2010
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 3
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
Held og lykke.
jun 2008
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
Kommer du med en opdatering på din egen kat når I får svar på blodprøverne ? Håber den snart får det bedre
jul 2009
det med at hun ikke kan gøre noget ved hendes tænder, er noget pjat, ja maine coon får let dårlige tænder, men man kan altid gøre noget, men det bliver bare dyrt, men hvis de bare får fjerne tandsten en gang om året (hvis det er nødvendigt) holder de sig noget længere.
jun 2008
så nu prøver vi en pencilin kur i 10 dage med smertestillende i ca 3 uger og masser af killinge vådkost , og så ser vi om han tager på hvis han gør det så skal vi have tjekket tænder og holde øje med dem , og hvis han ikke tager på mente hun det kun kunne være en evt hjertefejl men hun syntes vi skulle prøve det her først ..
er der nogen af jer der har en masse ideer til hvad vi kan give ham som han kan tygge og tage godt på af ????
har engang hørt noget om noget kogt ris er det godt ??
har i nogen bud på hvad min kat fejler