{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Hun ævler simpelthen bare løs ! {{forumTopicSubject}}

Godaften på KG smiley

Har min lille hun mis Asti , som simpelthen bare er begyndt at snakke og snakke , og miaver og piver og brummer , det er sku ret underholdende , men kan godt nok blive for meget i længden ! hun er steriliseret og derfor undre det mig lidt , er det bare fordi hun vil snakke med mig ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun ævler simpelthen bare løs !
  • #1   25. mar 2010 Heej smiley Nogen racer snakker mere end andre, f.eks. Main coon som snakker rigtig meget og er meget aktive smiley Det kan da sagtens være fordi hun bare vil snakke med dig smiley Min søde misser gør det også ::) hehe

• #2   25. mar 2010 Hun er en alm. huskat , men det lyder bare så sjovt , kan ikk lade være med at snakke igen til hende , for hun lyder så sølle nogen gange smiley som om hun bare siger : Altså hva er der i vejen med dig ? Kan du da ikk bare forstå hva jeg siger !? Torsk altså .

• #3   25. mar 2010 Som skrevet, så er det meget forskelligt fra kat til kat og race til race. Men udover det, så miaver/snakker de på forskellige måder, det kan du læse dig frem til, hvad de "enkelte lyde" betyder - jeg har i hvert fald en bog med det. Begge mine katte snakker meget, men min hankat snakker mest. Vi kan sagtens have en hel samtale hehe

• #5   26. mar 2010 jeg snakker altid rigtig sødt tilbage og så kommer hun og vil nusses smiley

Kommentér på:
Hun ævler simpelthen bare løs !

Annonce