452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

løbetid, kom nu!!!! løbetid, kom nu!!!!

Min birma blir 1 år i april og hun har ikke været i løbetid endnu, mine andre katte MCO har ikke været over 1 år før de kom i løb..nogen der har noget erfaring med det vil jeg gerne høre om det for jeg begynder da ærlig talt at blive lidt bekymret..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid, kom nu!!!!
  • #1   24. mar 2010 nogle kommer i løb meget tidlig men har skam også hørt om katte der først kom i løb da de var 1½

• #2   24. mar 2010 Bare slå koldt vand i blodet, min ene birmapige kom først i løbetid da hun var ca. 1 år og 4 måneder, vær heller glad for at hun ikke er kommet alt for tidligt i løbetid, så du bliver tvunget til at give p-piller.
    Jeg ville aldrig panikke så tidligt, katten er jo ikke en gang et år gammel, hvis hunkatten derimod var tæt på 2 år, så ville jeg nok overveje en tur til dyrlægen, for at høre hvad hun/han kan gøre for at undersøge kattens fertilitet.

• #3   24. mar 2010 Okay, tak for det...mine andre katte er bare kommet i løb allerede omkring 7 mdr..og hun skal ikke på p-piller :-)...

• #4   24. mar 2010 Min ene hun mis var 11 mdr, så tror bare der er stor forskel..

• #5   24. mar 2010 Jeg antydet heller ikke hun skulle på p-piller, men mere at du også kan vælge at se de positive sider ved en hunkat kommer sent i løbetid, der er blandt andet bedre tid til at planlægge parringen, og at man ret hurtigt kan parre hende, når hun så kommer i løbetid.

• #6   24. mar 2010 Det er selvfølgelig rigtigt, jeg er nok bare lidt utalmodig, for alt er på plads til at jeg kan prøve at få mit første kuld killinger med tavle, det er så spændende smiley

• #7   25. mar 2010 Det kan være det er en der har stille løbetid, ligesom Madeleine, jeg kan ikke se hun er i løbetid medmindre min kastrat hopper på hende smiley

• #8   25. mar 2010 det har jeg nemlig også tænkt på, for hun er nemlig begyndt at gå og pive, hvilket hun ikke plejer, men hun løfter ikke halen eller gør sig til som de andre jeg har haft i løbetid, jeg har ikke nogen fertil hankat hos hende så hvis hun er svær at læse, ja så er det jo næsten umulugt at sige hvornår det er tid til hun skal på besøg hos hankatten.

Kommentér på:
løbetid, kom nu!!!!

Annonce