925 visninger
|
Oprettet:
loppemiddel {{forumTopicSubject}}
Hvilken slags loppemiddel anbefaler i til jeres katte som virker til angreb og æg??
Vores huskat er nemlig blevet angrebet af lopper (han går ude) og vi er trætte af at han slæber dem med hjem..
Skal lige siges at Frontline IKKE virker på ham..
Så hvad anbefaler i??
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 34 Svar: 173
Ved du hvad det ligger på i pris og hvor man kan få det billigst?? For syntes godt nok loppemiddel er blevet dyrt..
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 42
der er desværre ikke nogle loppemidler der er til at få, der bekæmper æggene, eller pupperne, derfor er det vigtigt at behandle katten(og hunden for den sags skyld) præventivt altså 1 pipette hver 4 uge hele året...
jun 2008
Hvilket prisleje ligger det i??
Mere fordi der plejer at være forskel fra butik til butik og fra butik til nettet..
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 42
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 117
Dog vil jeg lige gøre opmærksom på denne tråd hvor en kat er død efter brug af Advantage ... http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=73435
Giver ikke min kat fast loppekur da hun er indekat samt fordi hun bliver dårlig af loppemidler (hvis der er lopper i huset får hun derfor kun halvdelen af dosis) ...
Bruger Advantage til min hund med god effekt :o)
jun 2008
Det skal kun bruges til vores udekat og vores hunde herhjemme fordi de som sagt også kommer udenfor.. Mine 3 andre missere kommer jo ikke ud..
loppemiddel