{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Min skønne Bacardi :) {{forumTopicSubject}}

jeg har haft en super hygge dag i selskab med min dejlige 6 mån. han kat Bacardi i dag. og han er en super skn misser, og høflig når det stikker ham smiley Han siger nemlig tak for mad, når han har fået noget i skålen og er færdig med at spise hopper han nemlig direkte op til mig, gnider sit hoved mod mit og slikker mig på hånden som for at sige tak for mad mor smiley det er så sødt ! og det er det samme hver gang han har spist..
Musikalsk er han også, min kæreste og jeg er begge vilde med rock, specielt guns'n roses sweet child o mine, og missen er helt pjattet med det nummer, når jeg sidder og rocker med, head banger eller sådan noget bliver han helt vildt, danser rundt og leger med mit hår, kun til det nummer, eller også sidder han på mit ben og stirrer helt forundret op på mig hehe smiley
Ingen af mine barndoms katte har haft sådan nogle sjove peronligheder som ham her, han er helt speciel, syns jeg i hvert fald smiley det er sjovt at se hvordan en kat i sandhed har sin helt egen personlighed..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min skønne Bacardi :)
Kommentér på:
Min skønne Bacardi :)

Annonce