378 visninger
|
Oprettet:
Afføring {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Har kigget lidt under forum og ikke helt fundet svar på det jeg søgte, så derfor opretter jeg et nyt emne. Vi har denne kærlige norskskovkat. Hans afføring er som regl iorden. Men til tider ser den "normal" ud, men stadig tynd, så den kan sidde fast i pelsen, den er gulig/lysbrun. Vi fodre ham med hills fra bonnie, op til 1 år "han er 8 mdr". og indekat, så han kan ikke gå at spise alt muligt udenfor. Mit spørgsmål er så om der kunne mangle noget i hans daglige kost?? Eller han går og evt spise noget i hjemmet som kunne ha indvirkning på det, evt blomster, reklamer eller fra mit rya tæppe.
sep 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Nej tror ikke de er giftig, men har 2 planter. Men han har det med at tygge i alt muligt. Er da ikke klar over om han spiser det eller ej.
Skal det blandes med foderen eller skal han spis det rent??
Vi giver ham os malt, imod hårbolde.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=57747
det er nemt at teste for
sep 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Tror ikke det er Giardia, da han har været en del sammen med andre katte indmellem, dog ikke til hverdag. Også burde de i realiteten os være smittet, hvis jeg ikke tar helt fejl?? Efter hvad jeg forstår ud fra linket
Susanne, var det kun imellem de kun ha lidt sart mave. For det er ikke hvergang vores har.
Afføring