{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.526 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING DUSØR GIVES {{forumTopicSubject}}

LILLE TUSSE SAVNES!

LILLE TREFARVET HUN KILLING PÅ 8 MÅNEDER SAVNES. KENDETEG: SORT I VENSTRE SIDE AF HOVEDET, OG RØD I HØJRE SIDE AF HOVEDET MED HVID NÆSE. HUN BÆRER HALSBÅND MED NAVN OG NUMMER. HUN STAK AF IGÅR AFTES KL 22:00 FRA MIN MORS ELLERS KATTE SIKREDE INDHEGNEDE HAVE. HUN ER IKKE VANT TIL AT KOMME UD, ANDET END I VORES HAVE, OG HAR PÅ INGEN MÅDE PELS NOK TIL AT HOLDE VARMEN UDEN FOR OM NATTEN I FLERE NÆTTERE. TUSSE ER EN MEGET SLANK HØJTSTILLET PIGE PÅ LIGE KNAP OG NAP 3 KG. HUN ER BORTKOMMET FRA KLOKKENS KVT 10B, 2620 ALBERTSLUND. DUSØR GIVES. VI HÅBER PÅ SÅ MEGEN HJÆLP SOM MULIGT.

OBS! HUN ER HVERKEN BANGE FOR ANDRE HUNDE ELLER KATTE. OG ER IKKE EN KAT DER FRYGTER FARLIGE TING ELLER BILER. '
DERFOR FRYGTER VI DET VÆRSTE

KONTAKT CHARLOTTE HAMMER NIELSEN 27939565
FAMILIEN HAMMER NIELSEN 43640800/60602279.

BILLEDER AF TUSSE I MIT FOTOALBUM.

DUSØR DUSØR DUSØR DUSØR DUSØR DUSØR

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING DUSØR GIVES
  • #1   9. mar 2010

* Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)

* Lad om muligt et vindue stå åbent.

* Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.

* Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.

* Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.

* Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.

* Efterlysningsannonce i lokalavisen

* Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.

* Og efterlys på diverse kattefora.

* Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
    Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister. Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

* Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

Jeg håber der snart er godt nyt.

• #2   9. mar 2010 Rigtig meget held og lykke med at finde hende - hurtigt
    Og vær sød at give en update her, når i har hende hjemme igen
    mange tanker
    Pia

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #3   9. mar 2010 Hej Hvor er det forfærdeligt synd for katten og jer.. Jeg skal nok kikke efter hende, bor selv i Albertslund, smiley Men det ville være godt, hvis du kunne sende mig et billede af katten. Du kan skrive en PB til mig, så jeg kan give dig min email adresse. smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #4   9. mar 2010 åhhh sorry, så ikke at du skrev man kunne se Tusse i din profil..

• #5   9. mar 2010 vi kender godt til alle råd om bortløbne katte, ellers mange tak.
    vi kalder skam også hele tiden, leder osv. men vi tror at hun er bleven skramt væk af en af de store hunde der bor i nærheden af min mor. deres ejer er nemlig ikke godt til at huske snoren, og de kan bestemt ikke lide katte smiley

• #7   13. mar 2010 Øv smiley jeg håbede lige, der var godt nyt.

• #8   19. mar 2010 Tusse er fundet smiley og i gode behold smiley

• #9   19. mar 2010 Godt i fandt hende! smiley

• #11   21. mar 2010 Herligt!!! Tak for opdateringen
    smiley
    Pia

• #12   22. mar 2010 det var samme dag hun var stukket af, kl 00.30 gik min mor rundt og kaldte for dig selv, og da hun kommer 3 kvartere væk, kan hun høre et lille miav, hun kalder stille og roligt, og finder så frem til en lile skramt tusse der sad under en låge, og lille tusse turde ikk bevæge sig eller noget smiley og så kom hun efter noget tid ud til min mor, og hjem til alle de andre katte, og det var hun glad for smiley

og nu er haven sikret total og ingen af misserne kan komme ud smiley

• #13   23. mar 2010 ja, lille tusse.. nu må vi ikke håbe at hun allerede er bleven parret, da hun var i sin første løbetid !

• #14   23. mar 2010 Chancen for at hun er blevet parret er ret stor, hvis hun var i løbetid, da hun var ude.
    I kan godt få hende neutraliseret alligevel, men husk at sige til dyrlægen at hun måske er gravid. Og få det gjort så hurtigt som muligt, det er det bedste for katten.
    smiley
    Pia

Kommentér på:
EFTERLYSNING DUSØR GIVES

Annonce