{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I skal lige høre noget sjovt...
  • #1   15. dec 2005 Det var da en dejlig måde at give orme og loppekur på... Spurgte du ikke efter mærket???
    *GG*

• #2   15. dec 2005 hehe, det var da lamt..
    Det er lige som da vi hentede Silke fik afvide hun var behandlet for øremider, men dyrlægen sagde hun aldrig havde været behandlet da hun var fuld af det re dage efter vi havde hentet hende.
    Nogle er bare for dumme når de sælger katte...
    Tænk hvis folk ikk vidste noget så kunne katten gå og være "syg" længe, det er for dårligt sådan noget..

• #3   15. dec 2005 Først var prisen 300 kr pr killing! - I det, at der ikke stod i annoncen at de hverken havde fået orme- eller loppekur, mente jeg det var for dyrt, så jeg fik prisen halveret ned til 300 kr for 2 killinger..
    Havde det kun været den ene min veninde skulle have haft med sig, havde jeg bestemt sagt at hun skulle vente, men da de var 2 sammen og stort set alle de andre killinger også ville blive hentet indenfor de nærmeste dage, mente jeg at det ville være ok, hun tog dem med, såfremt hun ville give dem modermælkserstatning. Hun faldte jo selvfølgelig pladask for dem, så det skulle jo altså bare være dem.

• #4   15. dec 2005 Men ja, på trods af den gang ævl, tog vi dem med, for vi mente de vilel få det bedre hos min veninde. Hvor de samtidig ville få orme- og loppekur OG noget ordentligt mad! - De var vant til bl.a. Whiskas og det billige fra Brugsen...!

• #5   15. dec 2005 hva var det for nogle katte Mia?

• #6   15. dec 2005 Men det er sgu svært at skulle fortælle en fremmed at det hun mener og delvist det hun har gjort er forkert. Så havde desværre ikke rigtig modet til at fortælle hende det i går, men man er jo altid så skide bagklog! - Så har lagt et link fra katteinfo om hvorfor det er så vigtigt at killingerne er 12 uger når de kommer væk hjemmefra, på moderkatten Sally's profil herinde, og har også skrevet en kommentar der.

• #7   15. dec 2005 De var herinde i markedet, men er desværre lige blevet slettet her til middag.
    (link fjernet) Dette er moderkatten, i hendes profil står der at de ikke engang er sikre på hun er Norsk Skovkat... og da faderen bare er alm. gårdkat, ville vi bestemt ikke give mere end 300 for begge to!

• #8   15. dec 2005 9½ uge....

• #9   15. dec 2005 Egentlig er denne tråd oprettet for at høre hvad I andre mener om det hun sagde med at killingerne får orme- og loppekur igennem modermælken... Altså jeg tror ikke på det, men Cille* mener der er noget om det... så måske måske.. det var bare det jeg gerne ville få ud af det her.

• #10   15. dec 2005 Ja, det undskylder jeg så, hvis du har forstået det sådan, for det var bestemt IKKE ment på den måde!

• #11   16. dec 2005 Hmm jah, det kan da godt være de dukker op her på galleriet... De har det godt, og hygger sig med hinanden... Men de vil ikke have modermælkserstatningen, siger min veninde..

Hallo, jeg er blevet klar over at det blev skrevet forkert. Det er jo ikke HENDE jeg "griner" af, men det hun sagde. Men kan jo desværre ikke slette det jeg skrev og skive det om! Jeg ville bare høre jer, om der var noget om det hun sagde, IKKE ANDET!!!

• #12   16. dec 2005 Jaja, okay May-Britt, men er da stadig træt af at du sætter mig i et dårligt lys nu, fordi det UDVIKLEDE sig til noget skidt. Man skal virkelig passe på med hvad man siger her på KG, for ellers bliver man bare rakket ned... Men det er da ok, at du mener sådan, det har du skrevet op til flere gange nu. Har forstået det..

Men tak Nan =)

• #13   16. dec 2005 Nerj, for hun har ikke nogen bruger herinde.

Kommentér på:
I skal lige høre noget sjovt...

Annonce