{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Smuk pels....HJÆLP ønskes! {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Erfaring med at have den smukkeste maine coon pels ønskes. Vi har købt en pragtfuld gude-smuk maine coon dreng, nu 15 uger-
Planen er at han skal på udstilling, hvis han altså kan li det-
Men vi har aldrig prøvet det før, så erfaring med hvordan man bare får den SMUKKESTE pels på en Maine coon ....Søges ? ? ? ?
Ser frem til jeres hjælp!
Mvh Monique

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smuk pels....HJÆLP ønskes!
  • #1   3. mar 2010 hvis det er yvonne, kan du ikke tage på udstilling med den når den ikke har en stamtavle

• #2   3. mar 2010 væn ham til at blive vasket og børstet.. Og køb de rigtige shampoos til hans farve.. Og prøv at gå på et par udstillinger uden kat for lige at lure andre af.. Det er enormt vigtigt at han vænner sig til at blive hevet rundt i smiley Held og lykke

• #3   3. mar 2010 Det vil være en rigtig god idé, at snakke med opdrætteren i har købt katten af for at spørge om råd og vejledning.

• #4   3. mar 2010 Fnis - Fnis til Tanja.... Det er jo Ikke Yvonne - for Yvonne er IKKE een.... "Gude smuk Maine coon dreng på 15 uger..."
    Yvonne er Altså en PIGE ! (og langt ældre)
    Hej Anita. Tik tak for ideer og ja til udstilling, har jeg været 3 gange tidligere men skal selvfølgelig nogle gange endnu for at lære - Tager bla til Herlev på søndag hvor der er udstilling!
    Hej Misling.
    Jeps... har talt med sælger, men stor erfaring har hun desværre ikke!

• #5   3. mar 2010 jeg kommer selv til Herlev søndag, men Main Coon halløj kan jeg ikke hjælpe dig meget med. Snak med udstillerne, det kan være du kan overtale en af dem til at hjælpe dig de første gange. Evt. kan du nok finde en som vil tage dig lidt under vingen og vise div...

Stil dig hos et par dommere, og hør deres vurderinger, se hvordan de håndterer kattene, og gå hjem og gør det samme ved din misser.

• #6   3. mar 2010 Du kan altid snakke med PitStop eller Ann-Dorrit fra www.mysterycoons.dk (hvis hun er der), de skal nok hjælpe dig med hvilke produkter du skal bruge og hvorfor.

• #7   3. mar 2010 Hej igen Misling.
    Tusind mange tak for nogle rigtige gode ideer!
    Skal du selv udstlle på søndag eller er du bare på een kigger/shopse tur ;-)))

• #8   3. mar 2010 Jeg har en killingekøber som skal udstille en killing fra mig, så jeg tager med hende, og hjælper hele vejen igennem. Jeg har ikke selv kat med, da jeg har små killinger derhjemme, og jeg vil ikke risikere at tage en virus med hjem til dem.
    Så jo, man kan vel kalde det at jeg bare er med på en kigger, men alligevel skal jeg vel også udstille lidt smiley hehe....

Kommentér på:
Smuk pels....HJÆLP ønskes!

Annonce