{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Forbandede møgkat :( {{forumTopicSubject}}

Min Cirkeline har fået 2 killinger her i eftermiddags,og alt forløb som det skulle.Hun lå i sin fødekasse og vores store Hambus kiggede til hende og lå sammen med hende som han plejer med vores nye mødre..Og cirkeline fandt sig også fint i det. Der havde kke været noget ballade eller noget.Så da jeg skulle til at gøre mig klar til at gå i seng ville jeg da lige kigge til missemor og til min store rædsel lå der en 1/2 killing i kassen..Jeg har nu puttet cirkeline ind i bunden af mit klædeskab sammen med den sidste killing og håber at den overlever..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbandede møgkat :(
  • #1   2. mar 2010 Hvem er en forbandet møjkat?

Missemor har helt givet fornemmet, at der var noget galt med killingen, og så har hun fulgt sit instinkt og bidt den ihjel.

Det samme kan hunkatte finde på at gøre, hvis der bliver pillet og rumsteret for meget med deres killinger.

• #3   2. mar 2010 Jeg kan fortælle dig, at jeg i sin tid oplevede noget nær det samme.
    En hunkat havde fået killinger, men en bestemt af dem flyttede hun hele tiden ned på det kolde bryggersgulv, og hver gang lagde jeg den tilbage.

Da jeg ikke "fattede hendes budskab", åd hun det meste af den.
    De andre passede hun til UG.

PS: For en hunkat er det ressourcespild at bruge energi på en killing, hun instinktivt mærker, ikke kan overleve alligevel, og ofte æder hun den, fordi den ikke skal "gå til spilde", men give hende noget ekstra næring.

Så de er ikke helt dumme, selvom det for os er barske løjer!

• #4   2. mar 2010 Den overlevede natten,dejligt har været oppe en del gange for min hunhund er skruknår der kommet killinger og hun har flere gange været inde i skabet for at ville vaske killingen.

mormis havde overhovet ikke været afvisende overfor den på nogen måde.. Men nu ved jeg så også bare at jeg ikke kan få killinger som altid og at jeg er nødt til at have dem i mmit soveværelse for at det ikke sker igen..

• #6   2. mar 2010 Synes aldrig det har været et problem ved de foregående kuld,men det er selvfølgelig første gang cirkeline skulle være mor så det gør jo nok noget..

• #7   2. mar 2010 Hunkattens instinkt er stærkt - der kan også have været noget i vejen med kiliingen.

Jeg har haft en hunkat der ikke ville passe den førstefødte - den fodrede jeg så på. Den var hyper på alle måder.

Jeg må ha' været faldet i søvn - da jeg vågnede var der kun det halve af hovedet tilbage på den førstefødte.

Da jeg passede den før hun åd den - ved jeg også at dens urin var brunlig - det puslede mig noget for både mor og far har blodtype A

• #8   2. mar 2010 Hovsa, det skal lgie med hun har haft to kuld efter - ingen af dem har hun bidt i:-)

Derimod havde min datter en hunkat der altid bed killinger ihjel (nakkebid) når hun fødte den næste bed hun den første ihjel. Det tog to splitsekunder.
    Hendes datter var en klog kat, når mor havde født, fjernede datteren killingerne en for en indtil fødslen var færdig - så passede de to tramper mislinger sammen

• #9   2. mar 2010 Det er bare lidt øv,men med disse tider hvor det er så svært at komme af med sine killinger er det vel egentlig ok med små kuld smiley

Kommentér på:
Forbandede møgkat :(

Annonce