{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Opdatering! (Soffy) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! Her kommer jeg så med en opdatering!
Som nogle måske husker skulle jeg flytte lørdag for lidt mere end to uger siden, og oprettede en tråd om at få lidt gode råd til mindst muligt stress af min hunmisser Soffy, da hun er sart-sindet..

Flytningen gik bare SÅ godt, jeg flyttede alt og satte på plads og kattene til sidst så hjemmet var klart, og det var en succes! Tak for rådene, I ved hvem I er.. smiley
-Udover det havde jeg købt Feliway og sprayet på alle hjørner af møbler etc. -Og det har HJULPET! I 14 dage har Soffy ikke tisset nogen steder eller været stresset på nogen måde, tværtimod! Hun er en helt ny kat!

Udover alt dette er Soffy idag d. 1 marts, blevet steriliseret, og det har gået udover al forventning!
-Denne gang var jeg hos en ny dyrlæge, som var MEGET professionel, og havde stor kenskab og kærlighed til skovkatte-racerne, jeg afleverede hende kl. 14:00, og efter en kort genemgang af operation og et lille stik, hvor Soffy så fint fald i søvn i mine arme og en lille samtale om hvorfor jeg havde valgt at min første avlshun skulle steriliseres, kørte min mor og jeg ud i byen for at spise frokost mens vi ventede.. Efter kun 34 minutter ringede han, at det var gået perfekt, og vi nu gerne måtte komme om på klinikken! WOW!

Da jeg kom ind deromme stod han og nussede med hende, og hun spjættede lidt en gang imellem.. -Han gennemgik papirene og medicinen jeg skulle have med hjem, og derefter TAKKEDE han mig dælmer, for min positive væremåde og syn på tingene, og var glad for at se nogle tage sig så godt af sine dyr.. Jeg var HELT målløs!!! Dét havde jeg aldrig hørt en dyrlæge sige før! Det var mig som takkede -Og prisen var HELT eminent! Jeg kom af med 1.200 kr for det hele! Inkl. vaccination, penicilin, smertestillende og ormekur til to dyr!! -Det er over tusinde kroner billigere end min gamle dyrlæge! smiley

Soffy vågnede allerede i bilen på vej hjem, og en time efter lallede hun små-vaklende rundt.. Hun har spist, drukket og putter nu i sin hule! smiley
Fantastisk positiv oplevelse!!

Ville bare lige dele det hele med Jer! smiley
Mange knuser og tak for gode råd allesammen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering! (Soffy)
  • #1   1. mar 2010 Superdejlig læsning smiley Jeg har tænkt, på hvordan det mon var gået med flytning og det hele. Så det glæder mig meget, at det hele er gået så godt smiley

Og tillykke med at I har fundet en god dyrlæge - (og tilmed yderst rimelig i pris)

• #2   1. mar 2010 Tinka - Tusinde tak for omtanken, det er så dejligt at vide nogen skænker os en tanke! smiley -Og ja, jeg vil beholde denne dyrlæge så længe som jeg kan, han virkede yderst troværdig og professionel og meget dygtig.. Det er så dejligt! Er så lettet for jeg var simpelthen hårløs af bekymring!

-Og ja, prisen er jo bare et plus, hvis han også er dygtig! smiley

• #3   2. mar 2010 Det var dog helt igennem en dejlig opdatering, og hvor er det også skønt, at du kom med den smiley
    For det meste glemmer folk nemlig at komme med en tilbagemelding, og så sidder man der og ved ikke, om det gik godt eller skidt med de råd, man gav.

• #4   2. mar 2010 Dejligt,alt går SÅ FINT....

• #5   2. mar 2010 Mega - Ja, jeg kender det selv så derfor ville jeg lige vende tilbage.. smiley Man læser osse tit om så meget dårlig herinde, og så ville jeg da lige fylde op med lidt success!! smiley -Og det er også så dejligt at se alle de som har tænkt på en.. smiley Det er så dejligt!

Rille - Ja det er skønt!

Kommentér på:
Opdatering! (Soffy)

Annonce