Opdatering! (Soffy) {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen! Her kommer jeg så med en opdatering!
Som nogle måske husker skulle jeg flytte lørdag for lidt mere end to uger siden, og oprettede en tråd om at få lidt gode råd til mindst muligt stress af min hunmisser Soffy, da hun er sart-sindet..
Flytningen gik bare SÅ godt, jeg flyttede alt og satte på plads og kattene til sidst så hjemmet var klart, og det var en succes! Tak for rådene, I ved hvem I er..
-Udover det havde jeg købt Feliway og sprayet på alle hjørner af møbler etc. -Og det har HJULPET! I 14 dage har Soffy ikke tisset nogen steder eller været stresset på nogen måde, tværtimod! Hun er en helt ny kat!
Udover alt dette er Soffy idag d. 1 marts, blevet steriliseret, og det har gået udover al forventning!
-Denne gang var jeg hos en ny dyrlæge, som var MEGET professionel, og havde stor kenskab og kærlighed til skovkatte-racerne, jeg afleverede hende kl. 14:00, og efter en kort genemgang af operation og et lille stik, hvor Soffy så fint fald i søvn i mine arme og en lille samtale om hvorfor jeg havde valgt at min første avlshun skulle steriliseres, kørte min mor og jeg ud i byen for at spise frokost mens vi ventede.. Efter kun 34 minutter ringede han, at det var gået perfekt, og vi nu gerne måtte komme om på klinikken! WOW!
Da jeg kom ind deromme stod han og nussede med hende, og hun spjættede lidt en gang imellem.. -Han gennemgik papirene og medicinen jeg skulle have med hjem, og derefter TAKKEDE han mig dælmer, for min positive væremåde og syn på tingene, og var glad for at se nogle tage sig så godt af sine dyr.. Jeg var HELT målløs!!! Dét havde jeg aldrig hørt en dyrlæge sige før! Det var mig som takkede -Og prisen var HELT eminent! Jeg kom af med 1.200 kr for det hele! Inkl. vaccination, penicilin, smertestillende og ormekur til to dyr!! -Det er over tusinde kroner billigere end min gamle dyrlæge!
Soffy vågnede allerede i bilen på vej hjem, og en time efter lallede hun små-vaklende rundt.. Hun har spist, drukket og putter nu i sin hule!
Fantastisk positiv oplevelse!!
Ville bare lige dele det hele med Jer!
Mange knuser og tak for gode råd allesammen!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 10.085
Og tillykke med at I har fundet en god dyrlæge - (og tilmed yderst rimelig i pris)
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 30 Svar: 357
-Og ja, prisen er jo bare et plus, hvis han også er dygtig!
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
For det meste glemmer folk nemlig at komme med en tilbagemelding, og så sidder man der og ved ikke, om det gik godt eller skidt med de råd, man gav.
feb 2009
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 1.392
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 30 Svar: 357
Rille - Ja det er skønt!
Opdatering! (Soffy)