806 visninger
|
Oprettet:
Ang udfordringer... {{forumTopicSubject}}
Buller taber alle hans udf.
vi kan godt se at det er nogle super lækre katte han har været oppe i mod. men kan vi gøre noget for at ændre det?
anden tekst, mere tekst, andre billeder???
alle forslag er velkommen.
vi ved godt vi kunne lade være at være med i udf. så det er ikke en idé vi ikke har tænkt over
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 5 Emner: 78 Svar: 510
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 47
takker
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
man kan også sagtens selv lave en opstilling med katten, som fx jeg har gjort med Laurits. man skal bare have et pænt stykke stof, ensfarvet og gerne en der fremhæver kattens farve. og så en masse tålmodighed med kameraet.
Han er jo en smuk misser!
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
(link fjernet)
http://images.kattegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/170204_l.jpg
(link fjernet)
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 889
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Og der vil jo altid være en taber, kan godt forstå det er ærgerligt, hvis han taber hver gang, meeeenn det er jo ikke så mange gange endnu. Så prøv igen.
Billederne synes jeg da også er nogenlunde, selvom et par af dem ikke er 100% skarpe.
Held og lykke
Pia, Charley og Chili
nov 2008
Følger: 84 Følgere: 92 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.096
Jeg synes jeres kat er smuk og har måske været uheldig - nu ved jeg ikke hvilke katte Buller har været i udfordringer med, men synes generelt at det er bedst hvis man sætter huskat-huskat og feks Birma-Birma mod hinanden. Hvis man sætter en Birma og MCO op mod hinanden kan det være svært at stemme, fordi de slet ikke ligner hinanden og man kan ikke sammenligne dem og derved stemme....bare min mening
Ang udfordringer...