{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Ang udfordringer... {{forumTopicSubject}}

Buller taber alle hans udf.
vi kan godt se at det er nogle super lækre katte han har været oppe i mod. men kan vi gøre noget for at ændre det?
anden tekst, mere tekst, andre billeder???
alle forslag er velkommen.

vi ved godt vi kunne lade være at være med i udf. så det er ikke en idé vi ikke har tænkt over

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang udfordringer...
  • #1   26. feb 2010 Tror nu ikke i kan gøre det så meget anderledes ;o) Han har jo nogle fine billeder på sin profil. Mine taber også engang imellem, og der er massere af tekst og fine billeder, tror bare det er en smagssag for dem som stemmer, og har lyst til at stemme. Må erkende at jeg ikke selv har været så god til at afgive stemmer i udfordringer *ss*

• #2   26. feb 2010 okay....
    takker

• #3   26. feb 2010 evt kan i prøve at få taget nogle nye billeder, en del af dem i har er lidt mørke.
    man kan også sagtens selv lave en opstilling med katten, som fx jeg har gjort med Laurits. man skal bare have et pænt stykke stof, ensfarvet og gerne en der fremhæver kattens farve. og så en masse tålmodighed med kameraet. smiley
    Han er jo en smuk misser!

• #4   26. feb 2010 jeg har lige tilladt mig selv at redigere lidt i nogle af dine billeder. Håber du kan lide dem :
    (link fjernet)
    http://images.kattegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/170204_l.jpg
    (link fjernet)

• #6   26. feb 2010 De er godt nok flotte bettinna (:

• #7   26. feb 2010 Jeg synes da Buller er en lækker sag, men det kan da være dem han har været oppe imod er endnu lækrere smiley
    Og der vil jo altid være en taber, kan godt forstå det er ærgerligt, hvis han taber hver gang, meeeenn det er jo ikke så mange gange endnu. Så prøv igen.

Billederne synes jeg da også er nogenlunde, selvom et par af dem ikke er 100% skarpe.
    Held og lykke
    Pia, Charley og Chili

• #8   28. feb 2010 Jeg er så dårlig til at afgive stemmer i udfordringer - har en tendens til at vælge den kat som jeg tror får mindst stemmer hehe For synes helt ærligt at alle katte er super søde og har svært ved at afgive "fair" stemme. Derfor stemmer jeg MEGET sjældent og tager heller ikke imod udfordringer.

Jeg synes jeres kat er smuk og har måske været uheldig - nu ved jeg ikke hvilke katte Buller har været i udfordringer med, men synes generelt at det er bedst hvis man sætter huskat-huskat og feks Birma-Birma mod hinanden. Hvis man sætter en Birma og MCO op mod hinanden kan det være svært at stemme, fordi de slet ikke ligner hinanden og man kan ikke sammenligne dem og derved stemme....bare min mening smiley

Kommentér på:
Ang udfordringer...

Annonce